بازدید 17229

تشکر پدر «مرتضی پاشایی» از مسئولان و مردم

ناصر پاشایی، پدر مرحوم مرتضى پاشایى در پیامى از مسئولان و مردم جهت همراهى در این مدت قدردانى کرد.
کد خبر: ۴۵۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲ 22 November 2014
ناصر پاشایی، پدر مرحوم مرتضى پاشایى در پیامى از مسئولان و مردم جهت همراهى در این مدت قدردانى کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس،  او در این پیام آورده است: « حضور شما باعث دلگرمى من و خانواده ام شد. به هیچ زبانى نمیتوانم سپاسگزار شما باشم که در این مدت در کنار ما ایستادید. محبت شما ما را غرق در آرامش کرد و می دانیم که اگر یارى و دعاهاى شما نبود سپرى کردن این روزهاى سخت و طاقت فرسا برایمان ناممکن مى شد. »

ناصر پاشایى در ادامه آورد:  «از ریاست محترم جمهور آقاى دکتر روحانى و نهاد ریاست جمهورى متشکرم که در این مدت ما را حمایت کردند، از مهندس فریدون برادر و دستیار ویژه رئیس جمهور، وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامى آقاى جنتى، معاون هنرى وزارت ارشاد آقای مرادخانی و کارمندان عزیز معاونت هنرى، مدیر کل محترم دفتر موسیقی، حراست و پرسنل وزارت ارشاد،  مدیریت، حراست و پرسنل تالار وحدت،  شهردار محترم و پرسنل شهردارى تهران، خاصه دکتر شوشتری،  شهردار و پرسنل محترم شهرداری منطقه ٢ تهران، سازمان صدا و سیما ، آقاى زنگنه وزیر نفت، مدیریت و پرسنل سازمان بهشت زهرا، خانم قیومى رئیس ارتباطات ریاست جمهورى، دکتر اصولى مدیر عامل شرکت ملى نفت خزر، حراست وزارت نفت، ریاست و هیئت مدیره مسجد امیرالمومنین، کلیه تیم های فنی، صوت، نور، تصویر، فیلمبرداری و دوستان نظامى و انتظامى و سایر دست اندرکاران، و همچنین آقایان بهمن آبادى، جلال زاده، تفیله و محسنى و کرد ممنونم که در طى این مدت صمیمانه ما را حمایت کردند.

از دکتر توکلى، دکتر عامرى و دکتر مقدم پزشکان معالج مرتضى، مدیریت، کارکنان و حراست بیمارستان بهمن تشکر میکنم که در این روزها وراى وظایف پزشکى ما را همراهى کردند.

از تمامى هنرمندان عرصه هاى موسیقى، سینما و تئاتر و ورزشکارانى که در این مدت با ارسال پیام هاى تسلیت و حضورشان در برگزارى مراسم به ما دلگرمى دادند سپاسگزارم.

از مردم آگاه و فهیم ایران متشکرم که محبت بى دریغشان در این مدت همواره با ما بود و تشکر ویژه اى دارم از برگزارکننده مراسم محمدحسین توتونچیان مدیرعامل موسسه فرهنگى هنرى ققنوس و سیدجواد هاشمى که دلسوزانه و برادرانه در این مدت کنار ما بودند.

اگر عزیزانى هستند که نامشان برده نشده بر من ببخشید که این مصیبت بزرگ یاراى حافظه را از من ربوده است.»

بر اساس این گزارش، مرتضی پاشایی جمعه گذشته پس از مدت ها مبارزه با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۴
انتشار یافته: ۱۸
انشاالله خداوند به شما و خانواده محترمتان صبر جمیل دهد و مرتضی عزیز در آرامش باشد. ما به شما به عنوان یک ایرانی افتخار می کنیم که چنین فرزندی تربیت کردید.
یکی هست که رفت و جاوید شد
روحش شاد.
پدر عزیز مرحوم پاشایی خیلی سنگین و با تدبیر مراسم را اداره کرد خداوند به ایشان و خانواده محترمشان صبر و اجر عطا فرماید.
براي پدر مرتضي از قول مرتضي مي نويسم كه :

ميدونيم حالت اين روزها بدتر از همه است ....

پروردگار بهتون شكيبايي دهد تا اين غم بزرگ را تاب بياوريد
روحش شاد.
یادش در قلب ما همیشه جاریست.
روحش شاد يادش گرامى
مسئولين محترم شما هم جوان داريد عاجزانه خواهش مي كنم نسبت به سلامت مواد غذايي كنترل كنيد نا سلامتي اينجا كشور اسلامي هر خانواده اي يك سرطاني حداقل داره بعد از هدفمندي يارانه ها كيفيت همه چيز كم شد
تولد دوباره اسطوره جاودان اخلاق و ادب و هنر مرتضی پاشایی مبارک.
روحش شاد و یادش گرامی باد
خواننده یکی هست دیگر نیست................
مرتضی پاشایی یک هنرمند مردمی بود و شما پدر عزیز ایشان نیز یک شخصیت مردمی و دوست داشتنی هستید. مطمئن باشید که از این به بعد هم مردم با شما همراه خواهند بود. لطفا یک موسسه خیریه بنام مرتضی تاسیس کنید تا یاد ایشان تا ابد باقی بماند.
من اطمینان دارم که مرتضی نیز با خوبان محشور خواهد شد... چون مرتضی قلبش برای این مردم بود... همچنین عرض تسلیت خدمت همشهری عزیز و بزرگوارمون آقا ناصر پاشایی که با این پیام تشکر لطف بلند خود را نشان داده اند...
ارادتمند شما، مهدی امیدی فر.... 93/9/1
من عاشقانه صداشو دوست داشتم،خوشبحال پدر و مادرش که همچین فرزندی تربیت کردن،این همه عزت که مرتضی داشت لطف خدا بود بهش،به خاطر راضی بودنش به رضای خدا.
برای شفا گرفتنش نذر40روز زیارت عاشورا کرده بودم ولی قبل اینکه تموم کنم...
ولی برای شادی روحش ادامش دادم.
خدا صبر جمیل بهتون بده.
آهنگاش بعد از مرگش دلا رو آتيش ميزنه .روحش شاد و يادش گرامي
روحش شاد و یادش گرامی

مرتضی عزیز راست گفتی که .... نگران منی که نگیره دلم واسه دیدن تو داره میره دلم نگران منی مثل بچگیام تو خودت میدونی من ازت چی میخام... خدا بهتون صبر و اجره عظیم بده
به خانواده محترم مرتضی پاشایی تسلیت میگم و روحش شاد داغ عزیز خیلی سخته کشیدم و میدونم و هر شب هم برای برادرم و مرتضی قران می خوانم روحشان شاد صلوات
روحش شاد و یادش گرامی خدا به خانواده عزیزش صبر عنایت کند غم بزرگیست مارا هم در غم خود شریک بدانید
مرتضی جان همیشه ذر خاطرمان جاودان خواهی بود...روحش شاد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان