بازدید 1969

مونی‌مقدم: شرمنده هواداران شدم

سرمربی تیم والیبال میزان گفت: هرچند در والیبال نتیجه مساوی وجود ندارد، اما به نظرم جدال ما با پیکان در هفته سوم مساوی شد.
کد خبر: ۴۵۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸ 22 November 2014
سرمربی تیم والیبال میزان گفت: هرچند در والیبال نتیجه مساوی وجود ندارد، اما به نظرم جدال ما با پیکان در هفته سوم مساوی شد.


به گزارش خبرگزاری فارس، غلامرضا مومنی‌مقدم درمورد بازی حساس هفته سوم برابر پیکان و شکست مقابل این تیم اظهار داشت: بازی سخت و سنگینی مقابل پیکان داشتیم. پیکان مدعی اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها است. ما پیش‌بینی یک بازی سخت را برابر این تیم داشتیم؛ تمام توان خود را برای پیروزی مقابل پیکان به کار بستیم و در دو ست اول هم خوب کار کردیم و موفق شدیم این تیم را شکست دهیم، اما در ست سوم و چهارم چند سوت داور به سود پیکان بازی را از دست ما خارج کرد.

وی ضمن تشکر از بازیکنان تیمش ادامه داد: بازیکنانم تا آخرین لحظه در این مسابقه جنگیدند، اما متاسفانه چند سوت داور موجب شد تا بازی از دست‌مان خارج شود. به هر حال مسابقه والیبال مساوی ندارد و به نظر من مصاف ما با پیکان مساوی شد. می‌توانستیم در ست سوم بازی را تمام کنیم، اما زیبایی ورزش والیبال همین است که جای هیچ اشتباهی را باقی نمی‌گذارد.

مومنی‌مقدم خاطرنشان کرد: حضور تماشاگران در سالن مهران همیشه موجب دلگرمی ما می‌شود و باید از آنها تشکر کنم. شرمنده مردمی هستم که پشت در سالن ماندند و نتوانستند بازی را از نزدیک ببینند؛ حمایت‌های آنها انگیزه ما را بیشتر می‌کند تا بتوانیم حریفان‌مان را شکست دهیم.

وی گفت: هدف ما در تمام مسابقات پیروزی است. می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم تا به پیروزی برسیم، اما در ورزش و مخصوصاً والیبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست. مسائل مختلفی در برد و باخت‌ها تاثیرگذار است.

سرمربی تیم والیبال میزان درمورد برخی حواشی ایجاد شده در این مسابقه تصریح کرد: ما در جدال با پیکان اخلاق را نباختیم؛ هرچند برخی اتفاقات کوچک رخ داد، اما هم تماشاگران و هم بازیکنان میزان نشان دادند که اخلاق‌مدار هستند و قبل از نتیجه، به رعایت مرام پهلوانی در ورزش فکر می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل