بازدید 1663

کلوپ: چون انگلیسی می‌دانم، روزی در لیگ برتر مربیگری می‌کنم

در صورتی که یورگن کلوپ بنابه هر علتی با بورسیادورتموند همکاری نکند، احتمال حضورش در لیگ برتر انگلیس وجود دارد.
کد خبر: ۴۵۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳ 22 November 2014
در صورتی که یورگن کلوپ بنابه هر علتی با بورسیادورتموند همکاری نکند، احتمال حضورش در لیگ برتر انگلیس وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مربی 47 ساله و صاحب‌سبک زردپوشان دورتموندی در مصاحبه‌هایش تاکنون بر ادامه همکاری تاکید کرده، کلوپ حتی از حمایت مسئولان باشگاه نیز برخوردار بوده است. تحت این شرایط همین چند هفته اخیر که تیم نایب قهرمان بوندس‌لیگا با بحران مواجه شد، مقام‌های دورتموندی پیوسته به حمایت از مربی پرشور و هیجان خود پرداختند.

اما در آینده اگر روزی امکان همکاری با این تیم قدرتمند برای کلوپ مهیا نباشد، باید انتظار داشت وی سر از تیمی انگلیسی در بیاورد زیرا در مصاحبه‌ای با یک شبکه تلویزیونی از علاقه‌اش برای فعالیت در لیگ برتر سخن گفت.

او عنوان کرد: حضور در فوتبال انگلیس را دوست دارم چون تنها کشوری است که زبانش را تقریبا صحبت می‌کنم. در آنصورت اگر تیمی به من پیام دهد، آنوقت این امکان هست که درباره‌اش صحبت کنیم.

این مربی که در چند وقت گذشته در رسانه‌ها از وی به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی آرسن ونگر در آرسنال نام برده شده، در مورد این موضوع که چه زمانی برای ورود به لیگ برتر مهیا خواهد بود، نیز عنوان کرد: نمی‌دانم چه زمانی اینجا در دورتموند کارم به پایان می‌رسد. به همین دلیل درباره‌اش فکر نمی‌کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار