بازدید 1863
چهارمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی - پوکت 2014

بهمن سالمی: فقط به قهرمانی فکر می کنیم

با توجه به اینکه از مجموع همه این بازی ها فقط والیبال ساحلی المپیکی است از آقای داورزنی تقاضا دارم که توجه ویژه ای به این رشته داشته باشد.
کد خبر: ۴۵۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲ 22 November 2014

 به گزارش تابناک؛ بهمن سالمی بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان که صبح امروز با شکست قزاقستان کار بزرگی انجام داد و ایران را به فینال این رقابتها رساند در خصوص بازی امروز گفت:

قزاقستان قهرمان آسیا و از ابرقدرتهای این رشته محسوب می شود که از دو بازیکن روس و اکراینی بهره می برد. آنها سال گذشته در همه تورنمنت ها و گراند اسلم ها شرکت کرده بودند و همین دو ماه پیش هم قهرمان بازی های آسیایی اینچیون شده بودند. با این حال ما تمروز در یک بازی خوب موفق شدیم آنها را شکست بدهیم و راهی فینال شویم و با این کار بزرگترین رقیبمان برای کسب عنوان قهرمانی را پبش از فینال از پیش رو برداریم.

سالمی با اشاره به سه ماه تمرین سخت این تیم گفت ما از تهران فقط و فقط به انید قهرمانی آمدیم و امیدواریم فردا بعدازظهر شاهد اهتزاز پرچم عزیز کشورمان باشیم.
سالمی در پایان گفت که موفقیت هایش را مدیون خانواده اش هست و ادامه داد: جا دارد تشکر ویژه ای از همسرم داشته باشم که با حمایت هایش هیچ وقت من را تنها نگذاشته است.

سالمی همچنین در پایان گفت: با توجه به اینکه از مجموع همه این بازی ها فقط والیبال ساحلی المپیکی است از آقای داورزنی تقاضا دارم که توجه ویژه ای به این رشته داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار