بازدید 1825

صادقی: میزان از نظر مهره و تجربه بهتر از ما بود

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن گفت: تجربه بازیکنان میزان از ما بیشتر بود اما بازیکنان ما هم باانگیزه بودند و غیرت به خرج دادند.
کد خبر: ۴۵۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰ 22 November 2014
سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن گفت: تجربه بازیکنان میزان از ما بیشتر بود اما بازیکنان ما هم باانگیزه بودند و غیرت به خرج دادند.

فریبا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برتری 3 بر 2 تیمش در دیدار با میزان خراسان گفت: بازی نفس‌گیر و قشنگی بود و یکی از بازی‌های خوب لیگ در هفته اول برگزار شد. تماشاگران زیادی هم در سالن مسابقه حضور داشتند. البته با توجه به اینکه هفته اول بود بازی افت و خیزهای زیادی داشت، هر دو تیم هم به خوبی یکدیگر را می‌شناختند.

وی ادامه داد: برای این مسابقه من دو بازیکن آسیب‌دیده داشتم و با 10 بازیکن مقابل میزان بازی کردیم. در این مسابقات تیم‌ها باید 10 بازیکن بزرگسال، یک بازیکن امید و یک بازیکن جوان معرفی کنند، اما ما روز گذشته 9 بازیکن امید داشتیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره تیم میزان، اظهار داشت: تقریبا ترکیب تیم ملی در میزان حضور دارند. حتی نگین شیرتری پاسور میزان که در تیم ملی جوانان بازی می‌کند روز گذشته خوب ظاهر شد. میزان در آینده بهتر خواهد شد. این تیم از نظر مهره و تجربه بهتر از ما بود، اما بازیکنان ما هم جوان و پرانگیزه بودند و غیرت به خرج دادند.

صادقی همچنین با اشاره به کیفیت بالای لیگ، عنوان کرد: ارومیه وقتی روی تیم مردان به این خوبی سرمایه‌گذاری کرده، ذره‌ای از بانوان حمایت کند تیم خوبی خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل