بازدید 4759
۸

درگیری دربیمارستان برسرهزینه‌های مالی

کد خبر: ۴۵۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱ 22 November 2014
رئیس کلانتری 125 یوسف آباد از دستگیری پنج تن که به دلیل هزینه بستری با حراست یک بیمارستان خصوصی درگیرشده بودند، خبر داد.

به گزارش آرمان، سرهنگ مجتبی فخاری در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: در ساعت 11 صبح روز بیست و هفتم آبان ماه از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 وقوع درگیری در یکی از بیمارستان‌های منطقه به پلیس اطلاع داده و به دنبال آن واحد گشت کلانتری به محل اعزام شد.

 وی با اشاره به حضور ماموران در محل خاطرنشان کرد: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که شماری از بستگان یکی از بیماران در اتاق ریاست بیمارستان تجمع کرده و تا قبل از حضور عوامل پلیس، 5 نفر از آنان با حراست درگیر شده بودند.

فخاری با بیان اینکه تا پیش از رسیدن ماموران به محل این افراد بیمارستان را ترک کرده بودند گفت: در اطلاعات اولیه هیچ نوع اطلاعی از مشخصات دقیق این افراد و نسبت‌شان با بیمار وجود نداشت اما در تحقیقات بعدی 5 نفری که اقدام به درگیری با مامور حراست کرده بودند شناسایی شدند.

رئیس کلانتری 125 یوسف‌آباد با اشاره به دستگیری این افراد افزود : پس از انتقال این افراد به کلانتری آنان اختلاف مالی بر سر هزینه بیمارستان را علت کار خود عنوان کردند. وی اضافه کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
بیچاره بیماره
خدا قبول کنه!! این تازه شروع داستان افزایش هزینه ها ست
در اردبیل؟
آنها با حراست درگیر شدند یا حراست با آنها؟ وقتی برای یک درمان ساده، اقلام مصرف نشده را بطور دروغین در صورتحساب می گذارند سوند و چندین هزار متر نخ بخیه، کپسول اکسیژن و.. کی کمی حق با معترض نیست؟!
اسم بیمارستان رو ذکر کنید لطفا
ان شاءا...که هیچوقت خبری مهم تر از این تو صفحه حوادث نباشه .
خوب کردن باید رییس بیمارستان رو هم حسابی میزدن
اسم بیمارستان رو ذکر کنید لطفا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی