بازدید 4493

مشکلی در خون مردم عسلویه وجود ندارد

ماه‌های اخیر در محافل رسانه‌ای اظهار نظرهای برخی کارشناسان درباره مباحث آلودگی های زیست محیطی صنایع نفت و گاز پارس جنوبی، باعث نگرانی‌های برخی کارکنان این صنایع و حتی ساکنان مناطق پیرامونی شده است.
کد خبر: ۴۵۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹ 22 November 2014
نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه دوم بررسی آلایندگی پارس جنوبی در کمیسیون انرژی در هفته جاری خبر داد.

حجت الاسلام موسی احمدی در گفت‌‍وگو با مهر با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه خود، اظهار داشت: یکی از خواسته های مردم شریف حوزه انتخابیه ام روشن شدن موضوع آلایندگی صنایع پارس جنوبی است.

وی افزود: ماه‌های اخیر در محافل رسانه‌ای اظهار نظرهای برخی کارشناسان درباره مباحث آلودگی های زیست محیطی صنایع نفت و گاز پارس جنوبی، باعث نگرانی‌های برخی کارکنان این صنایع و حتی ساکنان مناطق پیرامونی شده است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه بارها در کمیسیون انرژی به این دغدغه اصولی و چالش برانگیز پرداخته‌ام تصریح کرد: طی نامه‌ای به رئیس کمیسیون انرژی مجلس درخواست کرده‌ام با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس، کمیته خاص متشکل از وزارت‌خانه‌های نفت و بهداشت و درمان، سازمان های محیط زیست، انتقال خون، استاندارد، شیلات و منطقه ویژه پارس جنوبی و همچنین دیگر سازمان های مرتبط تشکیل شود.

مشکلی در خون مردم عسلویه وجود ندارد

وی افزود: همچنین با بررسی دقیق و کارشناسی شده، نتیجه توسط این کمیته به مسئولین مربوطه و همچنین عموم رسانده شود و تصمیمات قانونی نیز در صورت نیاز اتخاذ شود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر با گلایه از عدم حضور مسئولان محیط زیست در نشست نخست تصریح کرد: در نشست نخست 12 سوال مهم درباره مسائل منطقه و دغدغه های مردم در این زمینه مطرح کردم و خواستار توضیح مسئولان مربوطه شدم.

نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: در آن نشست، کارشناسان هلال احمر بر عدم مشکل در خون شهروندان عسلویه تاکید کردند.

احمدی خاطرنشان کرد: نگاهم این است سلامت و حیات مردم بر منافع اقتصادی ترجیح دارد و در هفته جاری جلسه دوم کمیته تخصصی آلودگی‌ها و آلایندگی پارس جنوبی تشکیل می شود و نظرات کارشناسی این کمیته تخصصی به طور دقیق به سمع مردم خواهم رساند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر