بازدید 84939

اعدام شیطان در ملأعام

در بازبینی این فیلم‌ها اطلاعاتی از اعمال شیطانی متهم بازداشت شده به‌دست آمد که حکایت از شرارت‌های وحشیانه و تبهکارانه وی داشت
کد خبر: ۴۵۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۰ 22 November 2014
شیطان خطرناک که زنان و دختران جوان را به خلوتگاه پر از تجهیزات جنگی می‌کشاند و در برابر دوربین فیلمبرداری آنان را تسلیم نیت شوم خود می‌کرد، در ملأعام اعدام شد.

به گزارش ایران، این مرد 32 ساله که «حسین» نام داشت بر اساس گزارش پلیس اطلاعات و امنیت شهر قائمشهر 17 اسفند سال 91 به جرم سیاه، نگهداری اسلحه جنگی که دو کلاشنیکف با پنج خشاب و 139 تیر جنگی، دو کلت کمری با 42 فشنگ، یک تپانچه قدیمی، دو بی سیم، دو اسپری اشک‌آور، چند سرنیزه جنگی، شمشیر و قداره است، دستگیر شد.
براساس این گزارش، در بازرسی از خانه این مرد خطرناک همچنین یک لپ‌تاپ و تعدادی فلش مموری به‌دست آمد که در آن فیلم‌هایی سیاه نگهداری می‌شد.

در بازبینی این فیلم‌ها اطلاعاتی از اعمال شیطانی متهم بازداشت شده به‌دست آمد که حکایت از شرارت‌های وحشیانه و تبهکارانه وی داشت. بر اساس اطلاعات به‌دست آمده از این فیلم‌ها، وی بارها به شیوه‌های مختلف زنان و دختران جوان را به خانه تنهایی خود کشانده و با تهدید به مرگ نیت شوم خود را اجرایی کرده بود.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد مرد خطرناک از صحنه‌های اقدامات سیاه خود فیلمبرداری کرده و برای تهدید و ارعاب طعمه‌های خود از آنها استفاده می‌کرد. در گزارش دادستانی قائمشهر آمده است که پس از دستگیری حسین بیش از 15 زن و دختر جوان که در دام وی افتاده‌اند و از ترس وی امکان حضور در دادسرا و ارائه شکایت را نداشتند، شناسایی شده‌اند. در دادخواست دادستان آمده که حسین در برابر دوربین فیلمبرداری بدون اعتنا به گریه‌ها و التماس‌های طعمه‌هایش بویژه زنی جوان در برابر دیدگان دختربچه سه ساله‌اش وی را تسلیم نیت شوم خود کرده است.

باتوجه به همه اقدامات تبهکارانه حسین، دادسرای قائمشهر برای وی قرار مجرمیت صادر کرده و پرونده‌اش به دادگاه کیفری استان مستقر در قائمشهر ارسال شد.

بنابر این گزارش، پنج قاضی دادگاه کیفری استان پس از بررسی و مطالعه دقیق پرونده مرد خطرناک را به خاطر جرایم سیاه به اعدام در ملأعام محکوم کردند. همچنین در حکم صادره از سوی دادگاه کیفری استان این مرد به جرم نگهداری اسلحه جنگی به هفت سال و شش ماه زندان، به جرم نگهداری کلت کمری به سه سال زندان و به جرم نگهداری افشانه اشک‌آور به سه سال زندان محکوم شده است. بر اساس گزارش خبرنگار شوک، با توجه به اعتراض مرد شیطان‌صفت به رأی سنگین خود، پرونده برای رسیدگی ویژه به شعبه 11 دیوانعالی کشور ارسال شد و قضات دیوان نیز این حکم را تأیید کردند و قابل اجرا دانستند تا اینکه سحرگاه پنجشنبه 29 آبان مرد شیطان در بلوار ولایت قائمشهر به دار مجازات آویخته شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۱۸
انتشار یافته: ۲۵
اين شيطان بايستي زنده زنده آتش زده ميشد.
كدام حيوان راسراغ داريد جلوي فرزندش به او تعدي شود؟؟هرگونه درنگ در محاكمه و اعدام اين حيوانات جرم است.والسلام.
لعنت خداوندمتعال واولياوصالحين برآن مردشيطان صفت باد.
این نادرست و تبهکار را باید قیمه قیمه می کرند و نه به یکباره اعدامش کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
روحش اتش بگيره انشاء الله، لعنت خدا بر ان بد ذات و همه حيوان صفتان ضد انسانيت
خدااین شیطان پست فطرت رالعنت کند
پست فطرت جلو بچه 3 ساله 20 بار اعدام هم کمش بوده
درود برقوه قضائیه اگر چنین احکامی صادر شوداین موارد تکرار نمیشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
اما دایما در حال تکرار است
افرادی که مخالف اعدام هستند بیان جلو
بلانسبت حیوانات، سگ کثیف اعتراض هم داره. دستشون درد نکنه به درک واصلش کردن انگل اجتماع رو
واقعا بعضی ها بیماران روحی روانی هستند.
خدایی خنده دار نیست؟ شبکه های غربی مدام با ژست روشنفکرانه و انسان دوستانه از لغو مجازات اعدام حرف میزنند و اعدام در ملا عام را ترویج خشونت مینامند در حالی که فیلم سریال هایی که میسازند و با مهارت و تکنیک بالا کاملاً واقعی هم به نظر میرسد سرشار است از تصاویری که طرف به شکل فجیعی آدم های حتی بیگناه را میکشد توی سرشان شلیک میکند که مغزش به در و دیوار میپاشد ... آنوقت اعدام یک جانوری که به شدت برای جامعه خطرناک است میشود خلاف حقوق بشر!
خانمی که دختر سه ساله هم همراه خود داره پیش ادم مجرد تو خونه غریبه دنبال چی هست؟خدایا عاقبت بخیر کن
پاسخ ها
حميده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
آقاي محترم ايشون به زور برده شدند. قبل از اظهار نظر خبر را به درستي بخوانيد
این جنایتکار را شرعا می توان زنده زنده سوزاند چون حکم محارب و افساد فی الارض را دارد طرفداران حقوق بشری مخالف اعدام الان جواب آن دختر سه ساله که عمری با این خاطره باید زندگی کند را چه می دهند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
شما نمی خواهید حرف مخالفان اعدام را بفهمید هرازگاهی که یک خبر می خوانید با این جملات احساساتی به مخالفان اعدام معترض می شوید. کاش دست کم یک تریبون و یک فرصت کوتاه به مخالفان اعدام داده می شد .شاید حرفی برای گفتن داشته باشند.
دردود خدا بر بانیان اجرای حکم الهی اعدام این شیطان صفت
این چه جور حیوانی بوده باز صد رحمت به حیوان که شرف داره فقط شیطان بوده و بس فقط اعدام سزاوار آنهاست.
اين آدم پست كه حتي لفظ آدم هم براش زياده به حق بايد بارها اعدام ميشد.
اما لطفاً دست از اعدام در ملاء عام برداريد، مگه نمي بينيد چه تبعات سوئي داره، مگه نديديد پسربچه اي در شيراز به تقليد يكي از همين اعدامهايي كه ديده بود خودش رو حلق آويز كرده بود.
ما كه ميدونيم مردم جنبه ندارن، موقع اعدام كه ميشه از ٥ صبح آماده و آنكادر شده مثل پيك نيك خانوادگي با بچه هاشون ميان ديدن اعدام يه قاتل.
بس كنيد تورو به خدا
در خلوت زندان با حضور قربانيان هزار بار اعدامش كنين نه اينطوري!!!!
احسن بر صادر کننده رای. اینطور جانوران وحشی باید با اشد مجازات رو برو شوند ای کاش قانون اجازه میداد قطعه قطعه اش میکردند.
ای کاش همون یکی دو نفری که بهشون تعدی شد. میامدن به پلیس میگفتن. تا آدمای دیگه هم بدبخت نمیشدن.
یه نفر بی آبرو بشه ، خیلی بهتر ازینه که ۱۵ نفر
درايران ازاين شيطانها زياد است متأسفانه قوه قضائي رسيدگي قاطع اي براي اين افراد در ابتدأ ندارد وبعد از سألها وقتي كه ده ها فقره پرونده داشتند ان وقت رسيدگس ميكند كاري نمي شود كرد فعلا مركز ترياك ومواد مخدر وشياطين شدیم ميگويند اگر در عراق يك گرم ترياك بگيرند ده ها سال زنداني دارد
اسمشو نگین آبروش میره!!!!!! کلا جنایتکارا راحت باشن آبروی هر کسی و خانواده اش را خواستند ببرن مطمئن باشن آبروشون محفوظه
آهای طرفدارای حقوق بشر....
آهای احمد شهید....
دارند اعدام میکنند!!!!
کجایید پس؟
به دادشون برسید. دارند حق کشی میکنند.
من مخالف اعدام هستم
باید تا آخر عمرش توی زندان با اعمال شاقه بمونه تا هر لحظه از زندگیش آرزوی اعدام بکنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس