بازدید 15640

ماجرای نورهای مرموز در آسمان روسیه

رانندگان و شاهدان عینی در روسیه از ثبت تصاویر مربوط به تابش نوعی نور مرموز در آسمان این کشور خبر دادند.
کد خبر: ۴۵۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵ 21 November 2014
رانندگان و شاهدان عینی در روسیه از ثبت تصاویر مربوط به تابش نوعی نور مرموز در آسمان این کشور خبر دادند.

به گزارش ایسنا ، رانندگان روسیه با کمک دوربین‌های نصب شده روی داشبورد خودروهای خود تصاویری را از یک نور مرموز در آسمان این کشور ثبت کرده‌اند. همچنین تعدادی از رهگذران نیز تصاویر این نور مرموز را با تلفن‌های همراه خود ثبت کرده‌اند.

یک راننده می‌گوید: در شامگان 14 نوامبر در حال رانندگی در جاده‌ای در نزدیکی «یکاترینبورگ» بودم که ناگهان تابش چندین نور مختلف آسمان را به رنگ قرمز و نارنجی درآورد. این مرد که تصاویر ثبت شده از این نورهای عجیب را در اینترنت منتشر کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، تصاویر تابش این نورهای مرموز که همچنین توسط چند نفر با استفاده از تلفن‌های همراه ثبت شده این شایعات را به راه انداخته که شاید این نور ناشی از انفجار موشک باشد اما مقامات دولتی می‌گویند تاکنون سقوط هیچ شیئی از آسمان در این تاریخ گزارش نشده است. در همین حال مقامات دولتی روسیه تا این لحظه از هر گونه، اظهارنظری راجع به این اتفاق خودداری کرده‌اند.

«ویکتور گروخوفسکی»، از اعضای کمیته هواشناسی آکادمی علوم روسیه می‌گوید: این نور احتمالاً به‌ دلیل سقوط یک شیء‌ فضایی و سوختن آن در بالای ابرها به‌ وجود آمده است. پایگاه خبری «یو آر اف او» روسیه نیز مشاهده این نور عجیب در آسمان را با انفجار یک کارخانه مواد شیمیایی در حوالی رؤیت آن مرتبط می‌داند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر