بازدید 3287

نگاه شما: شهری بدون فرهنگسرا و کتابخانه

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۵۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰ 22 November 2014
کلنگ احداث فرهنگسرای  شهر هشت بندی شهرستان میناب در سال 1386  طی موافقت نامه ای بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و استانداری هرمزگان به زمین زده شد ولی متاسفانه  این پروژه  در همان مراحل ابتدایی به دلایل نامشخص متوفق و بعد از 8 سال تاکنون نیمه کاره راها گردیده است و پیگیری های اعضای شورای شهر هشت بندی در سال های اخیر برای تکمیل این پروژه بی نتیجه بوده است.

بخش و شهر هشت بندی شهرستان میناب  با بیش از 8 هزار نفر دانش آموز و 700 نفر دانشجو یکی از معدود شهر های استان هرمزگان  و کشور می باشد که مردم آن از داشتن فرهنگسرا و کتابخانه عمومی محروم می باشند که این امر واکنش حجت الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه شهر هشت بندی را در خطبه های نماز جمعه در پی داشت و وی با درخواست از استاندار هرمزگان، فرماندار ویژه شهرستان میناب و مهندس سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی  خواستار احداث کتابخانه و اماکن فرهنگی در شهر هشت بندی شد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی