بازدید 5302
۲

نگاه شما: جولانگاه امن وبی دردسر سارقان

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۵۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰ 22 November 2014
مدتی است در عوارضی اتوبان تهران- ساوه، باندی از سارقان حرفه ای در کمین مسافرینی که بقصد اقامه نماز واستراحت توقف مختصری مینمایند نشسته ودرکمال آرامش بدون ترس از پلیس وقوه قضائیه بزرگوار، گاها هفته ای چند بار وبعضا روزی دو بار دست بسرقت میزنند ودر حالیکه در دید  دوربین های مداربسته عوارضی قرار دارند آنچنان با دلی آرام ومطمئن سرقت میکنند که بیا وببین(انگار فیلم آموزشی است).

درپیگیری سرقتی که از ماشین اینجانب صورت گرفت متوجه شدم که در مدت چهل روز حدودنوزد فقره سرقت با روشی مشابه صورت گرفته وجالب است پلیس منطقه موضوع را میدانست وخودروهای آنها را هم میشناخت!!!!.

با تهیه فیلمهای بعضی ازسرقتهاوبزرگ نمودن تصاویر و فشار به نیروی انتظامی بالاخره یکی از سارقین با یکی از خودرو ها(حداقل چهار خودرو دارند وهربار با یکی سرقت انجام میدهند وبا یکی دیگر حمایت میکنند) دستگیر شد وجالبتر اینکه متاسفانه قبل از بازجویی وشناسایی همدستانش در کمتر از18ساعت با قرار وثیقه 50میلیون تومانی آزاد شد وبه سر کار سابقش برگشت تا مالباختگان بیچاره کماکان بی پناه ودست کوتاه از خرمای بر نخیل و دزدان عزیز وبزرگوار در پناه قانون آزادانه زندگی کنند.

تاتشکیل احتمالی دادگاه در چند ماه یا چند سال آینده آقا دزده اجناس را فروخته وچد برابر مبلغ وثیقه مجددا سرقت نموده ودرآمد کسب کرده وآثار جرم را هم کامل پاک کرده است.

مدتها برایم سوال بود که چگونه نیروی انتظامی مدعی است سارق شرور متجاوز به عنفیبا حدود سی سال سن را 40یا 50بار دستگیر کرده وتحویل داده واو کماکان آزاد میگردد وباز هم شرارت میکند ومجددا دستگیر میشود.

اگر هر بارفقط شش ماه زندانی بود یاید 25سال زندان میبود در حالیکه حدود30سال سن بیشتر ندارد.این معما با بازداشت کمتر از یکروز سارق مزبورونحوه آزادیش برایم کامل حل شد. اگر لطف نموده این متن وفیلم ضمیمه را که یکی از سرقتهای مهرماه است را منتشر بفرمایید ممنون وسپاسگزار خواهم شد تا اگر مسئول دلسوخته ای!! در قوه قضاییه داستان راشنید ودید، شاید اقدامی نماید

هرچند فیلم هاوشرح ماوقع را برای قوه قضاییه و وزیر دادگستری ارسال نمودم ولی فایده ای در برنداشت وامیدی هم نیست که فایده ای داشته باشد؛ اما امید دارم بعداز انتشار فیلم واطلاع سارقان دیگر  از موضوع  به این منطقه امن سرقت هجوم ببرند وتنگی جا برای سارقین، آنها را بجان هم انداخته وشر این بلیه از سر مردم بی پناه کوتاه شود و در عین حال جهت اطلاع مسافرینی که از مسیر عبور میکنند اطلاع رسانی صورت گرفته است.  خدای متعال عاقبت ما را از بی خیالی آقایان! بخیر گرداند.
تعداد بازدید : 15

فرستنده:  بهمن توتیایی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲
اكثر سارقان ومجرمان سابقه دارند و متاسفانه مشكل كار در عدم برخورد سريع و قاطع سيستم قضايي با اونهاست كه باعث افزايش جرائم در كشور شده است.
فقط اعدام
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار