بازدید 9263

آمار یک نماینده از فروش نفت ایران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش قیمت نفت، گفت: روزانه ۱.۴ میلیون بشکه نفت فروخته می‌شود که هر بشکه هم بالاتر از ۷۰ دلار به صورت خوش‌بینانه به فروش نمی‌رسد بنابراین نباید زیاد به بودجه اتکا کرد.
کد خبر: ۴۵۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷ 21 November 2014
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش قیمت نفت، گفت: روزانه ۱.۴ میلیون بشکه نفت فروخته می‌شود که هر بشکه هم بالاتر از ۷۰ دلار به صورت خوش‌بینانه به فروش نمی‌رسد بنابراین نباید زیاد به بودجه اتکا کرد.

به گزارش تسنیم ، جعفر قادری در جلسه شورای اداری شهرستان شیراز با اشاره به جمع‌بندی سفر نوبخت، سخنگوی دولت یازدهم به شیراز اظهار کرد: با توجه به حضور سخنگوی دولت در شیراز و انجام صحبت‌های لازم با ایشان دیروز جمع‌بندی سفر  نوبخت انجام شد، امیدواریم اعتبارات لازم به استان فارس تخصیص داده شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: روزانه 1.4 میلیون بشکه نفت فروخته می‌شود که هر بشکه هم بالاتر از 70 دلار به صورت خوش‌بینانه به فروش نمی‌رسد بنابراین نباید زیاد به بودجه اتکا کرد و در مقابل باید از ظرفیت لایحه‌های در دست بررسی استفاده کرد.

قادری بیان کرد: لایحه خروج از رکود، لایحه مالیات بر ارزش افزوده، لایحه منابع پایدار شهرداری، لایحه مدیریت شهری و روستاها مواردی است که در دستور کار مجلس یا در کمیسیون‌ها در حال بررسی است و یا در دستور کار دولت قرار گرفته است.

وی افزود: تلاش ما بر این بوده که بخش‌های عمومی غیردولتی، خصوصی و تعاونی بتوانند از ظرفیت انواع و اقسام تامین مالی مانند BLT  و  BOT و سایر روش‌ها استفاده کنند و دستگاه‌های اجرایی اجازه دارند تا حدی از واحدهای تولیدی استقراض داشته ‌باشند تا هم تحرکی در واحدهای تولیدی به وجود آید و هم اینکه مشکل واحدهای تولیدی و دستگاه‌ها به طور موقت برطرف شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با توصیه به شهرستان‌ها برای استفاده از ظرفیت بودجه، خاطرنشان کرد: پیگیری‌هایی برای تحقق طرح‌های کلان و عمده استان مثل خطوط ریلی، پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها داشته‌ایم که کم‌کم در حال تحقق است و می‌تواند در کاهش رکود موثر باشد.

قادری خطاب به مسئولان ادارات گفت: تاکید و توصیه ما در تحقق سرمایه گذاری‌های غیردولتی این است که نهایت استفاده را داشته باشید و اینگونه نباشد که با تصویب این طرح‌ها و لایحه‌ها خودمان نتوانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر