بازدید 5807

سلامی: مذاکره کنندگان از بسیجیان الگو بگیرند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما در صحنه مذاکرات هسته‌ای در حال نبرد با دشمن هستیم، امیدواریم که نمایندگان ایران در مذاکرات با الگو‌گرفتن از بسیجیان در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان بایستند.
کد خبر: ۴۵۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵ 21 November 2014
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما در صحنه مذاکرات هسته‌ای در حال نبرد با دشمن هستیم، امیدواریم که نمایندگان ایران در مذاکرات با الگو‌گرفتن از بسیجیان در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان بایستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار حسین سلامی ظهر امروز در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه، با اشاره به اهمیت وجود سپاه اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای مقابله با توطئه‌ها نیازمند سپاهی عظیم است که اراده دشمن را بشکند و توطئه‌های او را خنثی کند، بسیج مستضعفین فرمول انقلاب اسلامی برای مقابله با توطئه‌ها بود، بسیج به سرعت در باور مردم ریشه دواند و به یک الگوی بی‌سابقه از جهاد مردمی تبدیل شد.

وی تصریح کرد: تفکر بسیجی در جامعه ما رواج پیدا کرد و این تفکر پرورش یافته در منظومه ذهنی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود و به سدی برای مقابله با توطئه‌های دشمن تبدیل شد. الگوی بسیج بر این استوار بود که بزرگی خاص خداوند است و هر قدرتی غیر از قدرت خداوند فاقد اصالت و تاثیر است.

سردار سلامی بسیجیان را تعلیم یافته مکتب وحی دانست و افزود: کسانی که غیر از خداوند را به قدرت قبول دارند، باید بدانند که قدرت‌های بزرگ در مقابل خداوند قدرتی ندارند، بسیج تراکم مقاومت مسلمانان در مقابل دنیای استکبار است و تفکر بسیجی تکیه نکردن  به ظالمان برای حل مشکلات مسلمانان است و بسیجیان این مطلب را کلام وحی گرفتند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به بسیج گفت: بسیج به‌دنبال پوشاندن لباس عزت بر تن مسلمانان است. هر کسی که لباس جهاد را از تن دربیارود، عزت خود را از دست می‌دهد. بسیج الگوی تواضع در برابر مسلمانان و سربلندی در برابر کافران است.

وی تصریح کرد: بسیج در راه خدا جهاد می کند و از ملامت هیچ ملامت‌کننده‌ای نمی‌هراسد، بسیج می داند که نباید جا پای شیطان پای بگذارد، بسیج امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان دعوت خداوند برای ایجاد جامعه‌ای پاک می‌داند، بنابراین بسیج پرچمدار پاکیزگی و مقابله با تبعیض در جامعه است.

سردار سلامی فعالیت‌های بسیج را در راستای سخنان مقام معظم رهبری دانست و افزود: بسیجیان اهل گذشت و ایثار هستند و نسبت به مواهب دنیوی بی‌اعتنا هستند، بسیجیان با همین اندیشه به جنگ دشمنان خدا می‌روند تا از شرافت مسلمانان دفاع کنند. صدها هزار نفر از جوانان این سرزمین در دوران دفاع مقدس به جنگ با دشمنان خدا رفتند و آن‌ها چهره درخشان ایمان را در میدان عمل نشان دادند.

وی تصریح کرد: سیاست و تحولات نظامی در عراق در دست پیروان انقلاب اسلامی است و آمریکایی‌ها قادر به مدیریت  تحولات این کشور نیستند، تحولات بر روی زمین به دست فرزندان انقلاب است. آمریکایی‌ها در سوریه قصد داشتند با سقوط نظام این کشور، محور مقاومت را از بین ببرند، اما نظام این کشور با حمایت جمهوری اسلامی مقاومت کرد.

سلامی داعش را ساخته آمریکا دانست و افزود: آموزش و تجهیز گروه‌های مسلح در سوریه به دست آمریکا ‌است، اما امروز این گروه ها به دشمن آمریکا مبدل شدند و آمریکایی‌ها فاقد درایت و تفکر راهبردی هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تحولات یمن گفت: انقلابیون یمن که از تفکرات امام خمینی (ره) ایده گرفتند، صحنه را در یمن تغییر دادند. ما در مناطق مختلف جهان اسلام شاهد بیدار شدن مسلمانان هستیم و توطئه های استکبار بر ضد مسلمانان در حال شکست خوردن است. امروز دشمن ناتوان از تحمیل اراده خود بر جهان اسلام، به دنبال راهی برای نفوذ در کشورهای اسلامی است.

وی تصریح کرد: ما در صحنه مذاکرات هسته‌ای در حال نبرد با دشمن هستیم و امیدواریم که نمایندگان ایران در مذاکرات با الگو گرفتن از بسیجیان در مقابله زیادی خواهی دشمنان بایستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار