بازدید 2853

فعال حقوق بشری بحرین آزاد شد

فعال حقوقی بحرینی که به اتهام توهین به پادشاه زندانی شده بود، به صورت غیرمنتظره‌ای در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی از زندان آزاد شد.
کد خبر: ۴۵۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷ 21 November 2014
فعال حقوقی بحرینی که به اتهام توهین به پادشاه زندانی شده بود، به صورت غیرمنتظره‌ای در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی از زندان آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، زینب الخواجه فعال حقوق بشری بحرین به اتهام توهین به پادشاه بحرین از 14 اکتبر گذشته در زندان به سر می برد.

به گزارش شبکه العالم، مقام های امنیتی آل خلیفه روز چهارشنبه گذشته به صورت غیر منتظره، «زینب الخواجه» فعال حقوقی بحرینی را از زندان آزاد کردند.

«محمد الواسطی»، وکیل مدافع زینب الخواجه در صفحه توئیتر خود نوشته است که "آزادی زینب الخواجه" بدون ارائه هرگونه درخواستی صورت گرفته است.

زینب الخواجه که باردار است و در انتظار تولد فرزندش به سر می برد، گفت: تصمیم دارد که فرزندش را «عبدالهادی» همنام پدرش بخواند.

پدر زینب عبدالهادی الخواجه به اتهام توطئه و تحریک مردم برای تظاهرات علیه رژیم آل‌خلیفه در ماه مارس 2011، به حبس ابد محکوم شده است.

آزادی زینب الخواجه در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی بحرین در حالی صورت گرفت که آل خلیفه سعی در جلب مردم و مخالفان برای شرکت در این انتخابات را دارد.

مسئولان امنیتی آل خلیفه از تظاهرات گسترده بحرینی ها که قرار بود بعد از ظهر امروز بر اساس فراخوان انقلابیون، با حضور 300 هزار نفر در تحریم انتخابات برگزار شود، جلوگیری کردند.

هدف از برگزاری این تظاهرات تحریم انتخاباتی است که نیروهای انقلابی آن را نمایشی و فاقد کوچکترین معیارهای عدالت و مشروعیت توصیف کرده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی