بازدید 2968

کفاشیان:هنوز با کرانچار به توافق نهایی نرسیده‌ایم

باید با کمیته فنی و توسعه هم به توافق برسد. هنوز توافق نهایی انجام نشده است.
کد خبر: ۴۵۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸ 21 November 2014
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد هنوز با کرانچار برای تیم ملی امید به توافق نهایی نرسیده‌اند.

به گزارش فارس، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم تشییع پیکر غلامحسین مظلومی گفت: مظلومی یکی از اسطوره‌های بزرگ فوتبال بود چه در زمان بازیگری، چه مربیگری و همینطور پیشکسوتی تمام تلاشش این بود که به فوتبال کمک و خدمت کند. آخرین لحظات هم به فوتبال و مردم فکر می‌کرد. حضور مردم هم در مراسم امروز نشان می‌دهد که اخلاقیات حرف اول را می‌زند و مردم قدر آن را می‌دانند.

وی در پاسخ به این سوال که پیشکسوتان اعتقاد دارند تا زمانی که زنده هستند به آنها توجه شود فدراسیون چه برنامه‌ای برای آنها دارد اظهار داشت: ما کمیته پیشکسوتان داریم، آنها برنامه‌ریزی دارند و بازی می‌کنند و تشکیلات خودگردان هم دارند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به فارس، درباره اینکه حضور خداداد عزیزی در تیم جوانان چقدر جدی است عنوان کرد: هفته آینده جلسه می‌گذاریم هنوز سرمربی انتخاب نشده کمیته فنی و توسعه باید در این باره به نتیجه برسد.

کفاشیان در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه کرانچار از چه زمانی کارش را آغاز می‌کند تصریح کرد: اول باید ببینیم با او به تفاهم می‌رسیم یا نه. باید صحبت کنیم بعد برنامه‌ها اعلام شود.

وی درباره اینکه شما خودتان اعلام کردید کرانچار سرمربی تیم امید است گفت: من کی گفتم این موضوع در هیات رئیسه تصویب شد. حالا باید با کمیته فنی و توسعه هم به توافق برسد. هنوز توافق نهایی انجام نشده است.

کفاشیان درباره اینکه گزینه دیگری هم در تیم امید دارید یادآور شد: بله گزینه‌های زیادی داریم.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک همچنین از برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران در یکی دو ماه آینده خبر داد.

گفتنی است، در حاشیه مصاحبه کفاشیان یکی از هواداران به وی گفت: این فوتبال نیست که ما همیشه در حال دفاع کردن هستیم کفاشیان هم به شوخی به این هوادار پاسخ داد که اگر حمله کنیم گل می‌خوریم!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر