بازدید 2965

آژانس برای مطالب ادعایی سند موثق ارائه کند

نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی اتمی با بیان اینکه آژانس برای مطالب ادعایی سند موثقی ارائه نکرده است، از این نهاد بین المللی خواست برای مطالب ادعایی سند موثق ارائه کند.
کد خبر: ۴۵۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۴ 21 November 2014
«رضا نجفی» سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی اتمی با بیان اینکه آژانس برای مطالب ادعایی سند موثقی ارائه نکرده است، از این نهاد بین المللی خواست برای مطالب ادعایی سند موثق ارائه کند.

به گزارش ایرنا، سفیر ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی افزود: ما قبلا درباره موارد ادعایی پاسخ داده ایم و آژانس بین المللی انرژی اتمی هیچ سند موثقی ارائه نکرده است تا بر اساس آن بحث و روشنگری کنیم.

نجفی اضافه کرد: تمام مطالب، یکسری ادعاهای بدون پشتوانه است و ارزیابی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی صحیح نیست.

وی در عین حال اظهارات امروز یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی را در نشست شورای حکام آژانس فاقد تاثیر بر مذاکرات ایران و گروه 1+5 که اکنون در وین در حال انجام است، دانست و گفت: موضوعاتی که در مذاکرات بحث می شود، موضوعات دیگری است.

مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست امروز شورای حکام آژانس به رغم همکاری های سازنده و مثبت ایران در چارچوب گامهای عملی تعیین شده، مدعی شد که ایران توضیحات لازم را درباره دو اقدام عملی باقی مانده نداده و به رغم درخواست آژانس پیشنهادی برای اقدامات عملی جدید ارائه نکرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار