بازدید 4527

تحریف سخنان مشاور امنیت ملی پاکستان

مشاور امنیت ملی نخست‌وزیر پاکستان اعلام کرد که سخنان وی در مورد افغانستان و طالبان در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی تحریف شده است
کد خبر: ۴۵۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۹ 20 November 2014
مشاور امنیت ملی نخست‌وزیر پاکستان اعلام کرد که سخنان وی در مورد افغانستان و طالبان در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی تحریف شده است.

به گزارش تسنیم، «سرتاج عزیز» مشاور امنیت ملی نخست‌وزیر پاکستان می‌گوید که اظهارات وی درمورد افغانستان تحریف شده است و پاکستان در برابر همه تروریست‌ها بدون تفکیک اقدام می‌کند.

سرتاج عزیز در مصاحبه اخیر خود با بخش اردوی تلویزیون بی بی سی گفته بود که پاکستان بر ضد آن عده از طالبان می‌جنگد که بر ضد این کشور فعالیت می‌کنند و از آن جایی که طالبان افغان علیه پاکستان نمی‌جنگند، آن‌ها را دشمن نمی‌شمارد.

دفتر مطبوعاتی ریاست‌جمهوری افغانستان در خبرنامه‌ای اعلام کرده است: سرتاج عزیز بعدازظهر امروز پنج شنبه با «محمد حنیف اتمر» مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور افغانستان صحبت کرده است.

وی در این تماس تلفنی در مورد اظهارات اخیرش در مصاحبه با بخش اردوی تلویزیون بی بی سی، توضیح داده است.

به گفته سرتاج عزیز اظهارات اصلی وی در این مصاحبه تحریف شده و هدف او اشاره به اتفاقات گذشته در یک متن تاریخی بوده است.

مشاور امنیت ملی نخست‌وزیر پاکستان افزود: پاکستان اراده نیرومند دارد تا برای رفع تهدیدات مشترکی که هر 2 کشور با آن مواجه هستند، با افغانستان کار کند.

نامبرده در عین حال تأکید کرده است که نواز شریف، نخست‌وزیر پاکستان به این تعهد خود پایبند است تا اجازه ندهد از خاک پاکستان بر علیه افغانستان استفاده شود.

محمد حنیف اتمر، مشاور امنیت ملی افغانستان نیز در تماس گفت: ما شرایط کنونی را کاملا درک می‌کنیم و این توضیحات سبب اطمینان ما می‌گردد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار