بازدید 2405

کمپس: رونالدو بیشتر از مسی تشنه کسب موفقیت است

اسطوره فوتبال آرژانتین معتقد است در حال حاضر ستاره پرتغالی رئال‌ مادرید نسبت به هموطنش، لیونل مسی در شرایط بهتری قرار دارد.
کد خبر: ۴۵۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۴ 20 November 2014
 اسطوره فوتبال آرژانتین معتقد است در حال حاضر ستاره پرتغالی رئال‌ مادرید نسبت به هموطنش، لیونل مسی در شرایط بهتری قرار دارد.


به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اخیراً فهرست 23 نفره کاندیداهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال را اعلام کرد که در این بین همانند سال‌های اخیر نام کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید و لیونل مسی، سوپراستار بارسلونا دیده می‌شود.

ماریو کمپس در گفت‌و‌گو با روزنامه «آس» اسپانیا گفت: در حال حاضر مسی در اوج خودش قرار ندارد و مثل چند سال پیش نیست. به نظر من او یک و نیم دنده از بهترین شرایط خودش فاصله دارد و همین موضوع در حال حاضر تفاوت بین رئال‌مادرید و بارسلونا را رقم زده است. در این مقطع رونالدو بیشتر از مسی تشنه کسب موفقیت است.

وی افزود: مسی به اندازه‌ رونالدو در 2 یا 3 سال اخیر سخت‌کوش نبوده است. البته نباید فراموش کرد که لیونل اخیراً کمی عقب‌تر از پست مهاجم بازی می‌کند تا پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش بسازد. اگر مسی در اوج باشد هنوز هم بهترین بازیکن جهان است.

مسی در 15 بازی که در مسابقات مختلف فصل جاری برای بارسلونا به میدان رفته 11 گل به ثمر رسانده است، این در حالی است که رونالدو در 17 بازی از رقابت‌های مختلف فصل جاری 23 گل برای تیم باشگاهی‌اش یعنی رئال‌مادرید به ثمر رسانده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار