بازدید 2179

مکوندی: باید از بازار بازیکن بخرم؟!

سرمربی نفت مسجد‌سلیمان گفت: من هم دوست دارم بتوانم از بهترین بازیکنان استفاده کنم اما نه من مورینیو هستم و نه بازیکنانی که از آنها استفاده می‌کنم بازیکنان تیم ملی هستند.
کد خبر: ۴۵۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷ 20 November 2014
سرمربی نفت مسجد‌سلیمان گفت: من هم دوست دارم بتوانم از بهترین بازیکنان استفاده کنم اما نه من مورینیو هستم و نه بازیکنانی که از آنها استفاده می‌کنم بازیکنان تیم ملی هستند.


به گزارش خبرگزاری فارس، بهروز مکوندی پس از برتری سه بر دو نفت مسجد سلیمان مقابل ملوان در ابتدا با تسلیت به مناسبت درگذشت پرویز مظلومی در مورد مسابقه گفت: به خاطر فشار روانی زیادی که روی تیم بود نیمه اول بازی دور از انتظاری را ارائه دادیم و با صحبت‌هایمان سعی کردیم در نیمه دوم تیم را از حالت استرس خارج کنیم. بازیکنان می‌خواستند هر طور شده در این مسابقه برنده باشند که فشار روانی ایجاد شده باعث شد از دقیقه یک اشتباهاتمان آغاز شود.

وی با بیان اینکه در نیمه اول بدترین بازی فصل‌مان را ارائه کردیم ادامه داد: در این نیمه سردرگم بازی کردیم و خدا کمک کرد که گل نخوردیم و این در حالی بود که باید با گل خورده به رختکن می‌رفتیم. در نیمه دوم هم با توجه به اینکه 10 نفره بودیم کارمان سخت بود. سعی کردیم نبض بازی را در دست بگیریم که حاصل آن گل‌هایی بود که زدیم. در بحث دفاعی هم نقص‌هایی داشتیم که باید کار کنیم و آنها را برطرف کنیم.

مکوندی گفت: این برد از چند لحاظ خوب بود. اول اینکه فاصله‌مان را با قعر جدول زیاد کردیم و دوم اینکه بازیکنان نفت مسجد‌ سلیمان به خود‌باوری رسیدند. با این حال هنوز جای کار داریم تا بتوانیم در آینده بازی‌های بهتری ارائه کنیم.

وی در مورد داور مسابقه گفت: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم. البته دروازه‌بان ما مستحق کارت قرمز بود اما داور می‌توانست در یک صحنه با ما مهربان‌تر باشد و به نظرم باید گلر حریف را هم اخراج می‌کرد. با این حال اعتراضی نمی‌کنم چون داور هم مثل مربیان می‌تواند اشتباه کند؛ اما مهم این است که این اشتباهات عمدی نباشد. همانطور که ما در نیمه اول بد بودیم داور هم می‌تواند بد باشد اما وقتی تیم‌ها روز به روز بهتر می‌شوند انتظار است تا داوران هم پیشرفت کرده و هر روز بهتر از گذشته شوند.

مکوندی با اشاره به اینکه با توجه به مصدومیت کارلوس در انجام تعویض‌ها محدودیت داشت گفت: مربی تیم ملی نیستم که در استفاده از بازیکنان دستم باز باشد. یک سری می‌گویند بازیکن عوض کن اما از کجا بازیکن بیاورم؟ به بازار بروم و بازیکن بخرم! 5 بازیکن زیر 23 سال نیمکت‌نشین دارم اما به نظر شما می‌توان در چنین فشاری آنها را در پست حساسی مثل دفاع وسط بازی داد. واقعیت این است که من بازیکن ندارم. 17-18 نفر دارم که 6-7 نفر آنها در لیگ سه هم بازی نکردند. با این حال نگران هم نیستم و به توانایی‌های فنی بازیکنانم اعتقاد دارم.

سرمربی نفت مسجد‌سلیمان افزود: من مورینیو نیستم و بازیکنانم نیز بازیکنان تیم ملی نیستند وقتی هم ندارم مجبورم با همین نفرات بازی کنم. در همین شرایط تماشاگر از دقیقه 10 شعار می‌دهد فلان بازیکن را بیرون بکش اما باید چه کسی را جایگزین او کنم؟ من هم دلم می‌خواهد بهترین بازیکنان ایران را داشته باشم اما مطمئن باشید بازیکن معمولی هم به اینجا نمی‌آید. با فرشید طالبی صحبت کردیم گفت اولویتم خارج است اما 6 ماه است که هیچ جا بازی نمی‌کند. همه می‌گویند نفت در آستانه افتادن است و اگر به این تیم برویم از اعتبارمان کاسته می‌شود.

وی در مورد اینکه چرا کارلوس در این مسابقه فیکس نبود گفت: مگر دیوانه هستم که به بازیکن ثابتم بازی ندهم. او مصدوم بود و فقط 10 دقیقه توان بازی داشت و امیدوارم در همین 10 دقیقه هم اتفاقی برایش نیفتاده باشد. من هم دلم می‌خواهد او ثابت بازی کند اما دستم بسته است. همین‌جا هم باید به شما اعلام کنم که میلاد سلیمان فلاح نیز رضایتنامه‌اش را گرفته و به خاطر مشکلات خانوادگی از نفت مسجد‌سلیمان جدا خواهد شد.

مکوندی گفت: هیچ اطلاعی از بودجه باشگاه ندارم و به من هم ارتباطی ندارد. من لیست می‌دهم و باشگاه آن را تهیه خواهد کرد. در حال حاضر هم با یک دروازه‌بان بلغاری توافق کرده‌ایم که قرار است در فصل نقل و انتقالات به ما اضافه شود. انتخاب بازیکن از روی فیلم را قبول ندارم و این گلر هم به اینجا آمد و او را از نزدیک دیدیم. ما پول زیادی نداریم و نباید خرج روی دست بعدی‌ها بگذاریم.

سرمربی نفت مسجد‌سلیمان با انتقاد از مدیر‌برنامه‌های بازیکنان ایرانی گفت: امروز همه بازیکنان ایرانی مدیربرنامه دارند و آنها قیمت‌ها را بالا برده‌اند به طور مثال می‌گویند در فلان شهر اینترنت نیست به همین دلیل باید قیمت بازیکن‌شان بالا برود اما ارزش بازیکن به اینترنت و امکانات شهری و رفاهی نیست هرچند که قبول دارم عدم برخی امکانات کار را سخت می‌کند. اما امروزه قیمت‌ها فقط بالا می‌رود بدون اینکه ارزشی برای کار فنی قائل باشیم. امروز مدیربرنامه‌ها مشکلاتی را برای فوتبال ایران به وجود آورده‌اند و این مسائل را غیرطبیعی پیش می‌برند. در مورد قیمت بازیکنان نیز کسی توصیه‌ای به من نکرده اما فقط بدانید که ما انتخاب شانزدهم هر بازیکنی هستیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر