بازدید 4437
نماینده مجلس اعلام کرد ;

اصلاح "قانون کار" در "کمیسیون بهداشت"!

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت : اصلاح قانون کار در کمیسیون بهداشت مجلس اقدامی غیر کارشناسی و غیرمنطقی است که سبب می شود تا کارگران متضرر شوند.
کد خبر: ۴۵۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲ 20 November 2014
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت : اصلاح قانون کار در کمیسیون بهداشت مجلس اقدامی غیر کارشناسی و غیرمنطقی است که سبب می شود تا کارگران متضرر شوند.

به گزارش ایرنا ، ' محمد دامادی ' شامگاه پنجشنبه در گردهمایی کارگران و بازنشستگان مازندران که به مناسبت گرامیداشت سالروز تصویب قانون کار در ساری برگزار شد ، افزود : قانون کار بر گرفته از موازین اسلامی و دینی است که به نفع قشر کارگر مظلوم تدوین شده است .

وی ادامه داد : متاسفانه با طرح اصلاح این قانون مهم جامعه کارگری در کمیسیون غیر مرتبط در مجلس و بدون حضور نماینده ای از سوی جامعه کارگری ، اصلاحات کارشناسی برای نفع کارگران اعمال نمی شود .

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت : کارگران و بازنشستگان از جمله اقشار شریف و زجر کشیده جامعه هستند که با حقوق حداقلی حتی قادر به تامین هزینه های روزمره زندگی نیستند و لازم است از آنان حمایت شود.

وی از مازندران به عنوان یکی از استان های دارای بیشترین میزان بیکاری در کشور نام برد و افزود : بیکاری بالا در مازندران در حالی است که پیشتر با فعال بودن کارخانه های نساجی مازندران ، کشت و صنعت ، چوخا ، سیمان نکا ، و نکا چوب ، است استان قطب تولید و اشتغال کشور به شمار می رفت.

دامادی تعطیلی کارخانه ها را نتیجه سو مدیریت مدیران دانست و گفت : با سال ها سردادن شعار ، وعده و حرف مشکلات کارگران و واحدهای تولیدی نه تنها حل نشد ، بلکه افزون تر شده است.

وی افزود : شعار ، تاریخ مصرف دارد و باید برای رفع این مشکلات چاره جویی کرد و به دنبال درمان درد بود .

قانون کار کنونی جمهوری اسلامی ایران بیست و نهم آبان سال 1361 در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و البته چند نوبت اصلاحاتی بر آن اعمال شده است
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار