بازدید 12948

دفاع وزیر بهداشت از پزشکان

وزیر بهداشت گفت: رسانه‌ها به پزشکان کمک می‌کنند تا برخی از آنها شهرت زایدالوصفی پیدا کنند، در حالی که به طور کلی درآمد جامعه پزشکی حتی از متوسط سطح زندگی مردم پایین‌تر است و یک پزشک از زمان تحصیل، سخت‌ترین شرایط را تحمل می‌کند.
کد خبر: ۴۵۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳ 20 November 2014
وزیر بهداشت گفت: رسانه‌ها به پزشکان کمک می‌کنند تا برخی از آنها شهرت زایدالوصفی پیدا کنند، در حالی که به طور کلی درآمد جامعه پزشکی حتی از متوسط سطح زندگی مردم پایین‌تر است و یک پزشک از زمان تحصیل، سخت‌ترین شرایط را تحمل می‌کند.

به گزارش فارس، سیدحسن هاشمی در حاشیه همایش سراسری مدیران عامل مجمع خیرین سلامت کشور در مورد میزان حقوق پزشکان در زمان ورود به بازار کار گفت: رسانه‌ها به پزشکان کمک می‌کنند تا برخی از آنها شهرت زایدالوصفی پیدا کنند، در حالی که به طور کلی درآمد جامعه پزشکی حتی از متوسط سطح زندگی مردم پایین‌تر است.

وی ادامه داد: حقوق پزشک عمومی ماهانه بین یک میلیون و 200 تا یک میلیون 600 هزار تومان است بنابراین نباید اینگونه راجع به چند پزشک در رسانه‌ها صحبت شود چون بی‌انصافی است و به سلامت مردم آسیب می‌زند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: یک پزشک از زمان تحصیل تا هنگامی که به خدمت سربازی رفته و برمی گردد سخت‌ترین شرایط را تحمل می‌کند بطوری که از 18 هزار نفر شرکت‌کننده در آزمون پزشکی فقط 2 هزار نفر پذیرفته می‌شوند و یک پزشک تا 50 سالگی گرفتار تحصیل است.

هاشمی گفت: به همین دلیل رسانه‌ها در دام افراد متخلفی که در ظاهر تابلوهای خیرخواهانه به جامعه پزشکی بی‌مهری می‌کنند، نیفتند.همچنین نباید صنف‌های مختلف در تریبون‌های عمومی با یکدیگر مقایسه شوند چون برخی دوست دارند بیشتر مطرح شوند و با وجود اینکه جامعه پزشکی در طول سال‌های مختلف مورد هجمه قرار گرفته با این وجود فکر می‌کنم از نظر محبوبیت در مردم رتبه دوم را دارد.

وی در مورد میزان رضایت مردم از اجرای طرح تحول سلامت گفت: براساس نظرسنجی‌های انجام شده 15 درصد مردم از این طرح خیلی راضی هستند. بیش از 40 درصد نسبتا راضی و عده‌ای دیگر نیز ناراضی هستند.

وی در مورد اقدامات انجام شده برای کاهش هزینه‌‌های درمانی گفت: نمی‌توانیم بگوییم در حوزه پیشگیری کار چشمگیری در مقایسه با درمان توسط خیرین انجام شده چون پیشگیری زمان‌بر است اما می‌توان این حوزه را در قالب مشارکت‌های مردمی و بیماری‌های غیرواگیر تقویت کرد و با کمک بخش خصوصی بیمارستانهای زنجیره‌ای ایجاد کرد.

هاشمی با اشاره به کمبودهای وسیع در بخش تخت سوختگی،روانی و ‌ICU و پذیرش بیمار و اوضاع اورژانس گفت: کسی ادعا نمی‌کند که این کمبودها در این دولت یا چندسال آینده برطرف شود، اما باید در جهت رفع آنها تلاش کرد.

وزیر بهداشت افزود: از توان خیرین می توان در طرح تحول نظام سلامت بهره گرفت در این زمینه محتاج دعای خیر آنها هستیم اما حضورشان باعث برکت کار خواهد شد.البته وزارت بهداشت در کنار مجمع خیرین سلامت، بخشی را به عنوان مشارکت‌های مردمی و امور خیر ایجاد کرده است.

وی در این همایش همچنین گفت: امیدواریم مجمع خیرین سلامت در ادامه مسیر پرشتاب‌تر و با کیفیت بیشتری حضور یابد و با توجه به گفته رهبری این تشکیلات نباید خود را وابسته به بودجه دولتی بداند چراکه جهاد سازندگی و کمیته امداد باید شکل مردمی خود را حفظ کرده تا اخلاق در جامعه بیشتر ارتقا یابد.

هاشمی ادامه داد: در محیط دانشجویی، اساتید و مراکز آموزشی باید به صورت خودجوش ادامه دهنده راه خیرین باشند و در تکیمل پروژه های ناتمام از حضور خیرین استقبال می‌کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲۵
انتشار یافته: ۳۲
یک پزشک جراح مگر چقدر از یک دکترای ادبیات بیشتر درس خوانده که دکتر ادبیات ماهی 2 میلیون درآمد دارد و جراح در بیمارستان ماهی 200 میلیون ؟؟
کجای دنیا این نفاوت اینقدر فاحش است؟
بنده استاد یار پایه 10 دانشگاه رشته مهندسی هستم درآمد ماهانه بنده یک صدم دکتری تخصصی پزشکی است چه کسی از حق بنده دفاع میکند.????? ریاضی - آمار فیزیک و شیمی که بنده میدانم دکتر ها در خواب هم نمیدانند
من یه پزشکم 30 ساله امه هنوز حقوقی ندارم . وزیر حرف زیبایی زد. یه پزشک تا 50 سالگی درگیر تحصیل است .
خدمت ايشان عرض كنيد ، كه با بكار گيرى سياست هاى ازمايشگاهى ، همين اينقدر درامد را هم از ما دريغ نفرمايند ، اگر ايشان اعتقاد دارد كه درصد زيادى از پزشكان درامد ناچيزى دارند ، پس چرا اينچنين اين روزها با اعلام شماره و بوق و كرنا كردن ابروى پزشكان را به خطر انداختند ؟؟ مگر در ساير اصناف تخلف صورت نمى گيرد ؟ ايا مسئولان ذيربط شماره تماس اعلام ميكنند ؟ تيتر روزنامه ها اين روزها اين بود : پزشكان زمين گير شدند !!!! مگر ما دشمن هستيم كه زمين گير شويم ؟؟؟ اقاى وزير ، اگر اعتقاد داريد قسمت اعظم همكارانتان درامد ناچيزى دارند ، پس لطفا سعى كنيد سياست هاى وزارتخانه اتان ضربه مهلك به بدنه نحيف و زجر كشيده پزشكانى كه بى منت و حداقل درامد كار ميكنند ، نزند ،،،
آقای وزیر برچه مبنا و منطقی میفرمائید:
"به طور کلی درآمد جامعه پزشکی حتی از متوسط سطح زندگی مردم پایین‌تر است."
اگر یک پزشک عمومی در روز 15 بیمار را ویزیت کند (که البته به مراتب بیش ازاین تعداد ویزیت میکنند) و 25 روز در ماه شاغل باشد در آمد ماهانه اش میشود:
15*16000*25=6000000 تومان.
آنوقت چند درصد مردم ایران ماهانه 6 میلیون تومان در آمد دارند!؟ حالا شما برآوردی از درآمد پزشکان متخصص و پزشکان جراح را هم در نظر بگیرید آنگاه معدل در آمد پزشکان بدست خواهدآمد.
اعتراض مردم به میزان درآمد پزشکان نیست. صدای مردم به این خاطر بلند است که بسیاری از همکاران شما اصلا بیمار را به صورت اصولی و درست معاینه نمی کنند.
امار دقیق حقوق پزشکارو رسانه ها با مدرک از نظام پرستاری بگیرند
اکثر پزشکان بویژه متخخصصین نمیدانند با پولشان چیکار کنند از میلیارد هم گذشته ما اساتید دانشگاه به اصطلاح متخصص ماهانه یکصدم آنها هم نداریم خودم بعد ار بیست سال کار هنور توان خرید یک خانه را ندارم!!!
ظاهرا آقای وزیر در ایران زندگی نمی کنند ؟
یا از اوضاع و احوال جامعه خبر ندارند برای نمونه در عرض کمتر از دو ماه اکثر اقلام داروئی تا 35 درصد افزایش قیمت دارند و ایشان در مصاحبه شان می گویند 80 درصد قیمت داروها پایین امده است یا از زیر میزی بگیری اکثر پزشکان چشم پوشی می کنند و می گویند فقط تعدادی اینکار رو میکنند جناب وزیر با احترام خاصی که برای شما قائلم خواهشمندم چشم خودتان رو باز کنید و حتی حاضرم در خدمت و معیت شما اطلاعات ناگواری که تا بحال با چشمان خودم دیدم رو با مدرک ارئه بدهم که این مدارک هم اکنون در خانه تمام ایرانی هایی که در منزل مریض دارند پیدا می شوند امیدوارم راهی را که به نظر بنده به خطا طی میشود را سریع اصلاح نمایئد واقعا هزینه های پزشکی برای همه مردم کمر شکن هستند امیدوارم تجدید نظر بفرمائید یا از مشاورین زبده استفاده کنید
بنده بنا به اقتضای شغلیم خواستم حرف دل اکثر مردم این سرزمین را گفته باشم شما انسان شریفی هستید اما لازمه مدیر خوب بودن معیارهای دیگری می باشد .
جناب وزیر راست می گن دیگه.
من یک دانشجو پزشکی هستم.
7 سال تحصیل پزشکی عمومی بنده هستش
با فرض قبولی بلافاصله در آزمون تخصص (که فقط در صورتی که نفر اول کلاس باشی و یا متاهل باشی حق شرکت در آزمون بلافاصله بعد از تحصیل رو داری) حداقل 4 سال و حداکثر 7 سال دیگه برا تخصص باید بخونی. بعدش هم به مدت دوبرابر مدت تحصیل تخصص باید بری طرح مناطق محروم بدون امکانات (انگار یه مهندس رو بدون مصالح و کارگر بفرستی کویر لوط بگی برج العرب دوبی رو اینجا بساز دست خالی!)
همه اینا در صورتیه که فرد قبول شه بلافاصله تو آزمون تخصص.
خدمت سربازی و طرح پزشکی عمومی هم پیشکش!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
اینکه تحصیل در رشته پزشکی سخت زمان بر وبا مشکلات همراه است شکی در آن نیست اما بعد از فارغ التحصیلی با شرایط هیچکدام از فارغ التحصیلان با مدرک PHD قابل قیاس نیست
High IQ
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
قبول میکنی 22 سال سابقه و در آمد را باه م عوض کنیم !
ناشناس
| France |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
هر چی توضیح بدی انگار برای سنگ توضیح دادی اصلا فایده نداره. مردم گوششون رو بستن و اصلا گوش نمی کنن چی میگی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
این منفی دادنها برای چیه؟ هر چی گفته این بنده خدا راسته. به حرف اونهایی که از روی بغض و حسد دنبال بد جلوه دادن پزشکان هستند گوش ندید لطفا.
استاد دانشگاه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
بنده قریب به 28 سال از عمرم را تحصیل کرده ام و بعد از کلی مشکلات و هفت خوان رستم ماهی 2 ونیم میلیون حقوق در شهری با صدها کیلومتر از زادگاهم مشغول بکار شده ام و هفته ایی 45 ساعت حضور در دانشگاه دارم. حالا یک پزشک عمومی با معدل 14 در شهری با فاصله نیم ساعت از مرکز استان قرارداد پزشک خانواده می بندد و دولتی که داد از نداری می زند برای وی ماهی 8 میلیون حقوق می دهد. تازه فقط 10 روز در ماه آنجاست و بقیه روزها آنکال است.
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
شما اگه تخصص بگیری تازه 3 سال کمتر از یک دکتر فنی مهندسی یا کلا دکتر غیر پزشکی درس خوندیمگه مهندسا سربازی نمیرن . شما که در انترنی و رزیدنتی هم پول بهتون میدن بعدشم که دیگه ماشالله..چرا کلاس میذارین برا خودتون. اگه یک طبقه خاص دنبال کار پزشکها نبودن وشما خودتون را جدا بافته نمیدونستید
پزشک داره طرحشو میگذرونه 2 میلیون میگیره من کارمند 15 سال سابقه حقوقم به 1.6 میلیون نمیرسه
ایشان رتبه علمی را هی متذکر میشوند بذارید مقایسه کنیم نخبه رشته ریاضی که رتبه زیر 30 آورده و دکترای الکترونیک تمام کرده و اندازه یک متخصص درس خونده حقوقش به 6 میلیون نمیرسه حالا اینو چکار باید کرد ؟
تو این مملکت زور هر گروهی برسه برای خودش میزنه بالا.
ولی از نظر من حرامه.
شکر خدا اطرافمون متخصص ها را میبینیم بخاطر پول خودشونو میکشند و برای صرف ناهار هم خونه نمیرند و تو مطب غذای آماده میخورند .مثلا زندگی میکنند
ساخت و ساز کشور الان دست پزشکاست
سهامداران بیمارستانهای خصوصی پزشکانند
اکثر مسافران کشورهای اروپایی پزشکانند
خدا را شکر باز کم درآمد دارند.
اين حرفا چيه رشته هاي ديگه چي اگر درست ميگوييد يك مناظره بگذاريد چرا فقط يك نفر حرف ميزنه و كسي نيست جوابش رو بده الان وضع پزشك عمومي خيلي خيلي بهتر از چند سال گذشته شما از پرستاران خبر داريد از مامايان چه از كادر ديگه علوم پزشكي چه
بله جناب وزیر در مورد حقوق درست فر مودند ولی نگفتند که پر کیس ویا کارانه چقدر دریافت می کنند آیا پزشکان چند ساعت در محل کار خود هستند،آیا تایمکس برای این گروه وجود داردیانه درآمد مطب چقدر دارندوهمچنین انیشتین که پزشک نبود سرتا سر عمر خود را به تحصیل گذراند،دلیلی ندارد چون زمان طولانی درس میخوانند باید هزینه های زیاد دریافت کنند.....
متاسفم برا یه عده برنامه ساز به خصوص مجری برنامه ی دیشب! تو خودت حاضری بعد از عمری درس خوندن، بعد از کلی استرس و فشار روحی، بعد از کلی شب بیداری، بدون هیچ لذتی از جوونی، پاشی بری ناکجاآباد کار کنی? جایی که هیچ امکاناتی نیست و تازه کلی ...? چند نفر دور هم جمع میشن اسمون ریسمون می بافن... اگه شما دلتون به حال این مردم سوخته پولشون رو از بدهکارای بانکی پس بگیرین! حواستونو جمع کنید این همه دزدی و اختلاص نشه! چطوره تو شمال شهر تهران و هزار جای دیگه، هزار کار نادرست دیگه، یه عده نشستن دارن .... کسی صداش در نمییاد، یه عده فوتبالیست نرفتن سربازی با تقلب کسی صداش جوری که باید در نیومد، حالا به یه پزشک که عمرشو با سختی می گذرونه تهمت می زنن! اگه مردین جلو هزار تا چیز دیگرو بگیرید، به حق پزشکا هم می خواید....
جناب وزیر محترم بهداشت
اگر ایشان از بدیهی ترین اصول اقتصاد سلامت اندک اطلاعی داشتند متوجه می شدند که اتفاقا در همه دنیا میزان درآمد سالانه صنوف مختلف مورد قیاس قرار می گیرد تا عدالت در توزیع تضمین شود نظام سلامت پایدار و توانمند به پیشگیری از قشری گرایی و بی عدالتی نیاز دارد که در این صورت مردم بیشترین فایده را خواهند برد نه اینکه منحصرا پزشکان به ظاهر محترم در صدر نشینند و سایر حرف کماکان محترم مغفول واقع شوند
چرا باید درآمد صنوف دیگری که به همین میزان درس خوانده اند و عمدتا زحمت بیشتری هم متقبل شده اند با نسبت 1 به 1000 درآمد داشته باشند
مگر این پزشکان چه گلی به سر مردم زره اند که خود را در جایگاه دوم محبوبیت می بینند بد نیست به نظر سنجی سالانه گالوپ مراجعه نمایند تا جایگاه خود را دریابند
به فكر ازدواج پزشكان دختر مجرد باشيد ميل به ازدواج درشان كم كم است.بسياري شانن به گريه مي افتند وقتي به زمانه از دست رفته فكر ميكنند علاقه مندي تا انصراف از ازداج به كمي تامل به گذشته اينها نياز به اميد به اينده دارند .
آقاي وزير بهداشت بحث زير ميزي را انچنان بزرگ جلوه داد كه گويي همه جامعه پزشكي زير ميزي مي گيرند اين كار لطمه بزر،گي به اعتبار واعتماد به جامعه پزشكي زد.
با سلام!
تا به حال گزارش های گوناگونی درباره بهداشت ودرمان منتشر شده است اما درباره رشته تخصصی پاتولوژی که شامل دو بخش آسیب شناسی بالینی و آسیب شناسی جراحی میباشد کمتر صحبت شده است.
پاتولوژی، بی تردید پایه و بنیان پزشکی نوین بوده و پیشرفت های درمانی مرهون نظر تخصصی پاتولوژیست در تشخیص بیماری وپاسخ به درمان می باشد تا پزشک معالج بتواند تصمیم گیری درستی در درمان بیماران داشته باشد.

متاسفانه برخی افراد تحصیل کرده در رشته علوم آزمایشگاهی ویا رشته های دکترا با گرایش های مختلف علوم آزمایشگاهی مثل بیوشیمی،خون شناسی ،میکروب شناسی وغیره با تصور اینکه امروزه آزمایش ها به کمک تکنولوژی نوین به صورت خودکار انجام می گیرد و دخالت مستقیم انسان در فرآیندهای عملی انجام آن حذف شده ، آزمایشگاه پزشکی را بی نیاز از مسوول فنی بالینی (یعنی پاتولوژیست) میدانند و متاسفانه آزمایشگاه مرجع سلامت، مجوز تاسیس آزمایشگاه پزشکی را به این افراد غیر پزشک داده است.
اخیرا اخبار دریافت شده حاکی از آن است که این افراد غیر پزشک علاوه بر مسوولیت فنی آزمایشگاه پزشکی وانجام FNA آزمایش روی نمونه های خون و مایعات بدن بیماران، حق پذیرش نمونه های بافتی شامل سیتولوژی (مثل پاپ اسمیر تیرویید ،پستان ،غدد لنفاوی و....) و پاتولوژی را نیز دریافت کرده اند که امری شگفت آور و بسیار خطرناک برای سلامت بیماران می باشد زیرا بر خلاف مورد بالا، نه تنها هیچ دستگاهی قادر به تشخیص وتعیین نتیجه نمونه های بافتی نمی باشد بلکه علاوه بردانش پزشکی وتجربه بالینی، دانش و تجربه تخصصی پاتولوژِی را می طلبد ،چرا که ارائه گزارش تشخیصی پاتولوژی مستلزم شناخت ساختار طبیعی سلول و بافت های طبیعی بدن انسان ،شناخت بیماری ها،علایم ،عوارض واثرات دارویی بر سلول ها ونیز مهارت و تجربه تخصصی در تشخیص آسیب های سلولی وانواع غیرطبیعی بافت های بدن انسان است ؛ که مسلما افراد غیر پزشک از این آموزش و تجربه کاملا بی بهره اند.
اهمیت حیاتی این مساله زمانی آشکار می شود که متخصص انکولوژی(سرطان شناسی بالینی) برای انتخاب شیوه وتعیین دوره درمان بیماران سرطانی نیازمند تعیین دقیق نوع سرطان ،زیرگروه آن ، درجه بدخیمی و میزان تهاجم تومورمی باشد و همه پزشکان از جمله وزیر محترم بهداشت به خوبی می دانند که این امر فقط از عهده یک متخصص پاتولوژی برمیاید.
امیدواریم دولت تدبیر و امید با نگاهی علمی ،منطقی وبر اساس حمایت از حقوق بیمار و پزشک ضمن نظارت دقیق تر برعملکرد و تصمیمات آزمایشگاه مرجع سلامت ،در اصلاح امور فوق الذکر اقدامی فوری وقاطع ترتیب دهد.
در طرح تحول سلامت که فعالیت پزشکان طرحی در بخش خصوصی ممنوع شده، درآمد پاتولوژیستها در حد بسیار پایینی قرار دارد که امیدواریم راهکاری برای حل مشکل این بخش از جامعه پزشکی در پیش گرفته شود.
به عنوان نمونه دریافتی متخصص جراحی عمومی ماهانه به سی میلیون تومان میرسد در حالیکه دریافتی متخصص پاتولوژی حد اکثر سه میلیون !!!!! میباشد.
اقای وزیر وقتی یه کارمند وزارت بهداشت با مدرک فوق دیپلم با ده سال سابقه 2000000دوملیون حقوق میگیرد چگونه حقوق یک پزشک یک ملیون هست.البته شاید اقای وزیر راست بگوید ودریافتی های جنبی رادر نظر نمیگیرد خدا رحمت کند داریوش بزرگ پادشاه هخامنشی رو که اخرین گفته هاش این بود خدایا این کشور رااز دروغ وخشکسالی ودشمن محفوظ بدار
جناب وزیر !
امیدوارم خبر تخلف رییس آزمایشگاه مرجع سلامت(معاونت درمان) به شما رسیده باشه که در اعتراض به این امر بچه های پاتولوژی روز یکشنبه و دوشنبه مقابل وزارت بهداشت تجمع اعتراض آمیز داشتند و نه شما ونه معاون درمان حاضر به ملاقات آنها و شنیدن حرفشون نشدید.

راستی چرا؟؟؟؟؟
چه عجب كه اين وزير يه جمله هم در دفاع از پزشكان گفتند
در مورد سربازی هم برای پزشکان امتیاز معکوس وجود دارد یعنی اینکه اگر بیماری داشته باشی که در حالت عادی میتوانی معاف شوی همینکه مدرک پزشکی داشته باشی باید بروی سربازی و از معافیت پزشکی برای پزشکان هیچ خبری نیست
مظلومترين قشر جامعه كسى است كه دانشجوى رشته پزشكى است .
پاسخ ها
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
تلافی این مظلومیت را بعدا از دل مردم میکشین بیرون
مگر بقيه تحصيل كردهها زحمت نمى كشند انها هم در همين مدت دكترا مى گيرند البته زي ميزى مال پزشكان متخصصاست البته بعضى از انها ولى جناب وزير هم زحمت كشيدند بار را انداختند روى دوش مردم اينكه شما مى گوييد بايد ويزيت پزشكان زيد شود تا زيرميزى نگيرند اين خيلى حرف اشتباهى است مثل همان گرانى نان مىشود كه گفتند نان را گران مى كنيم كه نانواها نان خوب دست مردم بدهند نانهم گران شد همان اش بودو همان كاسه وفقط كرانيش براى مردم ماند اقاى وزير هم در واقع خدمت به همكاران خودشان كرددند نه مردم وهى هم توى بوق وكرنا مى كنند همه چيز شده تبليغات جان مردم كه مهم نيست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
بله آقای وزیر یرا همکارانشون طرح را دنبال کردند . حقالعمل پزشکان را 3 تا 5 برابر و همینطور درامد بیمارستان خصوصی را 3 برابر کردند.تازه از ملت طلبکارن خنده داره بخدا.مثل این میمونه بگی تو یک اداره اگه کسی رشوه گرفت حقوقش را 5 برابر کن تا رشوه نگیره اینم منطق پزشکامون.بعدشم آقای وزیر به نظر شما دستمزد یک کارگر 609 هزار تومان واقعیه که دنبال واقعی کردن دستمزد پزشکهایین.اونم چه پزشکهایی که پیش حداقل 15 تا 20 متخصص و فوق تخصصشون بری تا بفهمن چته
نمی دانم چرا وزیر تنها پزشکان را در سیستم مدیریتی خود می بیند و سایر کارکنان را نمی بیند جناب وزیر می شود بگویید بری کدام قشر برای 18 ساعت کار در روز 500 هزار تومان حق مقیمی می دهند
ما قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس را
حق انکالی و مقیمی و قراردادهای 2 K و تعرفه های 3برابری را با ور کنیم یا اه و ناله شما را این قشر متوسط که شما اعلام کردید کجاست ؟؟؟؟؟
نکند همان انها باشند که برای پرداخت زیر میزی مجبور می شوند ابروی خود را هم بفروشند و گدائی می کنند
شما از این همه ذفاع و تبلیغ خسته نشدید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار