بازدید 3108

انتقاد رضاییان از رواج بی‌اخلاقی در مذاکره با بازیکنان

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این‌ که هنوز از سوی کادر فنی لیست مازادی ارایه نشده است، از تمایل یک بازیکن این تیم برای جدایی و قطعی شدن این موضوع خبر داد.
کد خبر: ۴۵۰۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲ 20 November 2014
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این‌ که هنوز از سوی کادر فنی لیست مازادی ارایه نشده است، از تمایل یک بازیکن این تیم برای جدایی و قطعی شدن این موضوع خبر داد.

مسعود رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: هنوز از سوی کادر فنی لیست مازادی به دست ما نرسیده است ولی یکی از بازیکنان تیم به صورت ضمنی به ما گفته است که قصد رفتن دارد و قرار است طی جلسه ای با یکدیگر در این زمینه صحبت کنیم.

وی بیان کرد: از این بازیکن که به صورت صد درصدی قصد جدایی دارد نپرسیدم که قرار است به کدام تیم برود، البته مطمئنا از تیم دیگری پیشنهاد دارد ولی به او گفتم اگر شما که قصد رفتن به باشگاه دیگری را داری به آن باشگاه می گفتی که با ما تماس بگیرد، خیلی قشنگ تر بود. به هر حال بهتر است که با باشگاه تماس گرفته شود و با عزت و احترام بگویند که خواهان بازیکن ما هستند، مذاکره با خود بازیکن قشنگ نیست و خود ما هم از همه بیشتر به بازیکن نیاز داریم ولی برای جذب بازیکن مورد نظرمان، با باشگاه آن بازیکن نامه‌نگاری کردیم و اگر این اخلاق حرفه ای از سوی مدیران باشگاه ها رعایت شود، بازیکنان دیگر باشگاه‌های‌شان را دور نمی زنند، دیگر بهانه نمی‌آورند و آنها را به دروغ گفتن وادار نمی کنیم. باید گذاشت کار اخلاقی در این جامعه شکل بگیرد و همه به آن عادت کنیم. متاسفانه این موضوع خیلی رایج است.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: اعتقاد من بر این است بازیکنی که دلش با تیم نیست، ماندنش برای تیم ضرر دارد و مانند این است که بلبل وحشی را در قفس نگهداری کنی و جز جیغ کشیدن، خودش را زخمی کردن و اعصاب شما را خراب کردن، چه زیبایی و لطفی می تواند داشته باشد؟ بازیکن باید احساس کند که در خانه اش است، به تیمش تعلق دارد، به لباسی که بر تن دارد، افتخار کند و از حضور در کنار این مردم و شهر لذت ببرد که این کار قطعا نتیجه می دهد. به هر حال موضوع رفتن این بازیکن را از هشت هفته پیش می دانستم، چرا که وقتی بازیکنی با تیم دیگری مذاکره می کند، خبر آن می رسد و البته من هم چیزی به او نگفتم.

وی ادامه داد: به هر حال علاوه بر این بازیکن که جدایی اش صد درصد و قطعی است، رفتن یک بازیکن دیگرمان هم 50 - 50 است و هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است و با توجه به این که دیدم هنوز تصمیم جدی‌ای نگرفته است، به او گفتم که هنوز فرصت داری تا در این زمینه تصمیم بگیری. یک بازیکن دیگرمان هم دائما می خواهد برود و بماند و نمی دانم در ذهن او چه می گذرد و با توجه به این موضوع، من هم خیلی به موضوع او جدی نگاه نمی کنم و البته ما موافق رفتن او نیستیم.

رضاییان بیان کرد: در نیم فصل اول دو بازیکن سرباز از تیم ما جدا شدند که می توانیم به جای آن‌ها در نیم‌فصل بازیکن جذب کنیم. ضمن این که از ابتدای فصل هم دو جای خالی که یکی از آن ها مربوط به جذب بازیکن زیر 23 سال است در تیم مان داشتیم و با توجه به جدایی صد درصدی یکی از بازیکنان‌مان، در حال حاضر پنج جای خالی داریم و در حالی می‌توانیم بازیکن جذب کنیم، بدون این‌که بخواهیم کسی را کنار بگذاریم. اگر هم کادر فنی به ما بگوید که فلان بازیکن را نمی خواهیم در این زمینه هم برای جذب بازیکن مذاکره می کنیم ولی هنوز چنین لیستی به صورت رسمی از سوی کادر فنی به دست من نرسیده است.

وی خاطر نشان کرد: با یک دروازه‌بان بلغارستانی به توافق رسیدیم و یک مهاجم خارجی هم که در حال حاضر در تیم‌مان داریم و ممکن است یکی دو بازیکن خارجی دیگر را هم بر حسب ضرورت در پست‌های دفاع، حمله و هافبک جذب کنیم، البته به بازیکنان ایرانی هم نگاه داریم و در حال مذاکره با آن‌ها که در لیگ برتر و مدافع هستند، هستیم که اگر با بازیکن مورد نظر به توافق برسیم، ممکن است از جذب بازیکن خارجی در آن پست صرف نظر کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: با مدیر برنامه بازیکنان خارجی مورد نظر مذاکراتی داشته ایم که شرایط آن بازیکنان را به ما گفته اند و ما خواسته ایم که آن ها با هزینه های خودشان به ایران بیایند و آن ها را ببینیم. به هر حال سیاست باشگاه ما این است که بازیکن را دیده و معاینات پزشکی او نیز انجام شده باشد و فقط به فیلم ها و رزومه هایی که از او برای ما ارسال می شود، بسنده نمی کنیم. برای جذب همین دروازه بان بلغاری، فیلم آخرین بازی‌اش در باشگاه های اروپا را دیده بودیم ولی بازهم خودش را در این جا دیدیم. این بازیکن به صورت قرضی به تیم ما آمده است.

وی عنوان کرد: ما حتی با جانواریو به صورت تلفنی و ایمیل ارتباط برقرار کردیم و از او خواستیم که به تیم ما بیاید ولی او عذرخواهی کرد و گفت دو سال است که فوتبال بازی نکرده است و اصلا در شرایط بازی نیست که بتواند در میانه های فصل به تیمی کمک کند که درست هم می گوید، بازیکن باید در کوران و شرایط مسابقه باشد. او با توجه به رابطه خیلی خوبی که با ما داشت آرزو کرد که وضعیت تیم مان خوب شود.

رضاییان در ادامه درباره دیدار مقابل ملوان در هفته پایانی نیم فصل نخست، خاطر نشان کرد: بازی با ملوان از جمله بازی هایی است که این دو تیم به جایی رسیده اند که باید برای سقوط نکردن، از یکدیگر امتیاز بگیرند و آدم یک نوع احساس سمپاسی نسبت به تیمی که مانند خودش است، دارد. شاید تیم ما در لیگ برتر نبوده است ولی فوبتال در مسجدسلیمان البته نه در این سطح، بوده است و مردم آن خیلی به فوتبال علاقه مند هستند و این تنها سرگرمی مردم این شهرستان است و این موضوع در مورد انزلی هم صدق می کند و می توانم بگویم تیم ما و ملوان از ویژگی ها و خصوصیات خیلی مشابه ای برخوردار هستند. هر دو تیم جوان هستند، در انتهای جدول جای دارند و محبوب شهرهای خود هستند و در واقع با ماندن در لیگ می توانند کمک های زیادی به شهرستان های خود کنند. این که مقابل یکدیگر قرار می گیریم و یک بازی مرگ و زندگی و شش امتیازی را انجام می‌دهیم، جزو ویژگی های فوتبال است و ای کاش در جای بهتری به یکدیگر می رسیدیم.

وی در بخش دیگر این گفت و گو درباره وضعیت مالی باشگاه توضیح داد و گفت: روی کاغذ تغییر در وضعیت مالی باشگاه ایجاد شده است؛ یعنی ما توافق نامه های همکاری را برای اسپانسرمان، آن هم برای بخشی از نیازهای مالی مان ارسال کرده ایم. البته اسپانسری که پیدا کرده ایم در این حد است که بتواند تا نیم فصل ما را جلو ببرد و بعد هم باید به دنبال یک اسپانسر دیگر باشیم. به هر حال طی تماسی که با اسپانسرمان داشته ام گفته است که تا یک هفته آینده از پول خبری نیست. در هر صورت آنها هم فرآ‎یندهای مالی خودشان را دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل