بازدید 2867
۱

دلیل پرداخت نشدن پاداش قهرمانان یونیورسیاد

مسئول ورزش قهرمانی دانشگاه آزاد می‌گوید وعده پرداخت پاداش به مدال‌آوران رقابت‌های دانشجویان جهان در دوره مسئولان قبلی تربیت بدنی این دانشگاه داده شده و ارتباطی به ما ندارد.
کد خبر: ۴۵۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸ 20 November 2014
مسئول ورزش قهرمانی دانشگاه آزاد می‌گوید وعده پرداخت پاداش به مدال‌آوران رقابت‌های دانشجویان جهان در دوره مسئولان قبلی تربیت بدنی این دانشگاه داده شده و ارتباطی به ما ندارد.

محمدرضا پهلوان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره علت پرداخت نشدن پاداش قهرمانان دانشجوی دانشگاه آزاد که در رقابت‌های جهانی موفق به کسب مدال شده‌اند اظهار کرد: این موضوع به 2 سال پیش و زمانی که تربیت بدنی دانشگاه آزاد هنوز تبدیل به معاونت نشده بود مربوط است و ارتباطی با مسئولان فعلی تربیت بدنی دانشگاه آزاد ندارد.

مسئول ورزش قهرمانی دانشگاه آزاد افزود: مبلغی که به عنوان پاداش برای قهرمانان دانشگاه آزاد پیش از حضور در رقابت‌های جهانی کازان روسیه قول داده شده بسیار زیاد است و از سوی مسئولان سابق وعده داده شده بود. پرداخت این مبلغ به هیچ وجه در بودجه ما پیش‌بینی نشده و نمی‌توانیم آن را پرداخت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که قهرمانانی مانند تقیان، جابر بهروزی، بهادر مولایی و برخی دیگر از قهرمانان دانشگاه آزاد نسبت به پرداخت نشدن پاداش‌هایشان گلایه دارند، با این اوصاف نمی‌توانند امیدی به این موضوع داشته باشند، خاطرنشان کرد: همان طور که گفتم پرداخت این مبلغ در بودجه معاونت تربیت بدنی دانشگاه آزاد پیش‌بینی نشده و نمی‌توانیم آن را پرداخت کنیم. پرداخت هر مبلغی باید در بودجه پیش‌بینی شده باشد و ما نمی‌توانیم به یکباره اقدام به پرداخت این مبلغ کنیم.

پهلوان در واکنش به این موضوع که مسئولان تربیت بدنی وزارت علوم اعلام کرده‌اند ما آماده پرداخت پاداش دانشجویان قهرمان دانشگاه‌های دولتی هستیم اما منتظریم تا دانشگاه آزاد هم در قبال قهرمانانش این کار را انجام دهد تا به همه قهرمانان پاداش‌ها پرداخت شود، اظهار کرد: آنها از این موضوع که این مبلغ در بودجه ما پیش‌بینی نشده اطلاع ندارند. آن‌ها می‌توانند خودشان نسبت به پرداخت پاداش قهرمانان‌شان اقدام کنند. ما اگر بخواهیم چنین کاری انجام دهیم باید مقدمات کار فراهم شود که نیاز به زمان دارد.

رسول تقیان قهرمان وزنه‌برداری ایران که موفق به کسب مدال طلا در رقابت‌های دانشجویان جهان شده بود در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: پیش از اعزام از طرف مسئولان دانشگاه آزاد کلی وعده و وعید مانند بورسیه تا مقطع دکترا، اهدای ماشین، پاداش و... داده شده که به هیچ کدام تا الان عمل نشده است.

جابر بهروزی نیز در این باره گفت: قبل از آغاز این رقابت‌ها هزار وعده و وعید مانند تخفیف صدرصدی دانشگاه، ماشین و بورسیه تحصیلی و پاداش به ما داده شد اما الان نه با ما تماس می‌گیرند و نه جواب ما را می‌دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر