بازدید 3723

نوش دارو بعد از مرگ سهراب در وزنه‌برداری!

فدراسیو وزنه برداری بر خلاف هفته دوم لیگ برتر تصمیم گرفته رکورد ملی پوشان در مسابقات جهانی را برای هفته سوم محاسبه کند.
کد خبر: ۴۵۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲ 20 November 2014
فدراسیو وزنه برداری بر خلاف هفته دوم لیگ برتر تصمیم گرفته رکورد ملی پوشان در مسابقات جهانی را برای هفته سوم محاسبه کند.

به گزارش ایسنا ، هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری در فاصله زمانی 16 روزه تا آغاز مسابقات جهانی وزنه برداری برگزار شد و ملی پوشان مجبور شدند راهی اصفهان شوند و در لیگ وزنه بزنند. این تصمیم فدراسیون انتقادات زیادی را به همراه داشت و خود ملی پوشان نیز نسبت به این تصمیم ناراضی بودند اما فدراسیون در مورد این تصمیم اشتباه توجیهی جز اینکه "حضور ملی پوشان در راستای ارج نهادن به لیگ برتر بوده" نداشت. در نهایت نیز نتیجه ارج نهادن فدراسیون به لیگ آن هم نزدیک مسابقات جهانی این شد که بهداد سلیمی در گفتگویی که با ایسنا داشت، مهم ترین عامل در از دست دادن قهرمانی جهان را وزنه زدن در لیگ عنوان کرد.

اکنون که مسابقات جهانی به پایان رسیده و زمان "ارج نهادن به لیگ برتر" است، فدراسیون تصمیم گرفته رکورد ملی پوشان در جهانی را برای هفته سوم محاسبه کند و آنها را از حضور در لیگ معاف کرده است در حالی که فدراسیون در همان هفته دوم هم می توانست رکورد ملی پوشان در بازی های آسیایی را مدنظر بگیرد و ارج نهادن به لیگ را به بعد از مسابقات جهانی موکول کند تا مدالهای جهانی برای برخی ملی پوشان فدای لیگ برتر نشود. در واقع این اتفاقات مصداق بارز نوش دارو بعد از مرگ سهراب است.

به گزارش ایسنا، هفته سوم لیگ برتر وزنه‌برداری روزهای 13 و 14 آذر ماه به میزبانی مناطق نفت خیز جنوب در اهواز برگزار می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس