بازدید 3309

انصاریان: علاقه‌ام به پرسپولیس مانع از گلزنی به آنها در داربی بود

بازیکن اسبق پرسپولیس می‌گوید زمانی که با پیراهن استقلال برابر این تیم قرار می‌گرفت، به خاطر علاقه‌اش نمی‌توانست گلزنی کند.
کد خبر: ۴۵۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱ 20 November 2014
بازیکن اسبق پرسپولیس می‌گوید زمانی که با پیراهن استقلال برابر این تیم قرار می‌گرفت، به خاطر علاقه‌اش نمی‌توانست گلزنی کند.

علی انصاریان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره داربی 79 اظهار کرد: داربی همیشه با سایر بازی‌ها متفاوت بوده است. من در 14 بازی با پیراهن پرسپولیس مقابل استقلال بازی کردم. در یکی، دو بازی اول آن قدر استرس داشتم که اصلا متوجه نمی‌شدم بازی چه روندی را طی می‌کند.

وی افزود: در داربی باید بازیکنانی که تجربه لازم و کافی را دارند، بازی کنند. بازیکنان داربی‌باز همیشه عملکرد خوبی در این مسابقه داشته‌اند. ما فقط برای کسب پیروزی به میدان می‌رفتیم اما در حال حاضر تیم‌ها برای نباختن به میدان می‌روند.

انصاریان اضافه کرد: البته فکر می‌کنم در بازی پیش رو بازی زیبایی را شاهد باشیم. امیر قلعه‌نویی و حمید درخشان تجربه داربی را دارند.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که داربی 79 را چطور پیش‌بینی می‌کند، گفت: این بازی برنده خواهد داشت. من پرسپولیسی‌ام و دوست دارم پرسپولیس پیروز شود. یادم هست زمانی که با پیراهن استقلال برابر پرسپولیس بازی کردم به خاطر علاقه‌ای که به پرسپولیس داشتم نمی‌توانستم گلزنی کنم. با این حال امیدوارم پیش‌بینی من درست باشد و بازی زیبایی را شاهد باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها