بازدید 9773
۹

ربودن دختران جوان با ضرب و شتم

کد خبر: ۴۵۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۰ 20 November 2014
زورگیرانی که با ضرب و شتم و تهدید به مرگ اقدام به آدم ربایی می‌کردند دستگیر شدند.

به گزارش آرمان، در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع زورگیری و آدم ربایی، ماموران دایره تجسس فرماندهی انتظامی شهرستان چناران بررسی موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

در بررسی‌های به عمل آمده و با استفاده از تصاویر دوربین‌های مدار بسته و اظهارات شاهدان مشخص شد در ساعت ۱۹ چند روز گذشته سه زورگیر شرور به قصد سرقت طلا و با تهدید سلاح سرد و ضرب و شتم دختر جوانی را به زور سوار بر خودروی پژو ۴۰۵ که پلاک‌های آن را پوشانده بودند کرده و از محل متواری می‌شوند.

در ادامه با تشکیل اکیپ‌های گشت در سطح شهرستان، ردزنی‌های گسترده به صورت محسوس و نامحسوس و اقدامات اطلاعاتی خودروی سارقان در یکی از خیابان‌های شهرستان رویت و تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد که ماموران پس از تعقیب و گریز کوتاهی و با استفاده از فنون پلیسی خودروی مورد نظر را متوقف کرده و سارقان که با سلاح سرد قصد فرار داشتند دستگیر شدند.در بررسی‌های به عمل آمده از خودروی سارقان انوام سلاح سرد (قمه و چاقو)، سیم چین، ماسک، مقادیری مواد مخدر (تریاک) کشف و متهمان برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

یکی از متهمان که ۲۸ ساله است و دارای سوابق متعدد کیفری از قبیل مشارکت در سرقت مسلحانه در سیستان و بلوچستان و نگهداری سلاح غیر مجاز می‌باشد به عنوان سردسته مجرمان اعتراف کرد: با تشکیل یک باند سه نفره برای زورگیری با ایجاد رعب و وحشت و تهدید به مرگ اموال مردم به خصوص طلای دختران جوان را سرقت می‌کردیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۹
حكم مفسد فى الارض بايد در موردشان اجرا شود مخصوصا كه سابقه سرقت مسلحانه هم دارند
چرا اينچنين افراد سابقه دار به راحتي و آزادانه بين مردم حركت مي كنند و چرا طبق قانون دست دزدان را قطع نمي كنند تا نتوانند جرم خود را تكرار كنند و تا كي نيروي انتظامي افراد متخلف را گرفته و بعد مدت كوتاهي استراحت در زندان دوباره آزاد شده و به جرم هاي خود با شدت بيشتر و تشكيل باند ( دوستان آشنا شده در زندان ) ادامه دهند
یکی از متهمان 28 ساله ودارای سوابق مشارکت در سرقت مسلحانه اعتراف کرد ....کافی است فقط کمی به گزارش های تابناک گوش کنی تازه هیچ سواد هم نداشته باشی فکر مکنی چرا این ها ازاد شدند .............................؟
سلام
اخه کسی دارای سوابق متعدد کیفری از قبیل مشارکت در سرقت مسلحانه در سیستان و بلوچستان و نگهداری سلاح غیر مجاز می‌باشد چرا باید الان ازاد باشه قوه قضاییه
مثل اینکه کسی نیست بگوید: اعدام، پس من می گویم:
اعدام
یکی از متهمان با پیشینه ی کیفری چندین و چند بار! ازادنه می گرد د و دختران و زنان مردم را در حلوی چشم مردم کتک می زنند و می دزدند!؟!؟
با سیم چین چیکا میکردن؟
اعدامشون کنن این بی ناموسا رو
اینایی که سابقه دارن رو تو رو خدا اعدام کنید چون اینا آدم بشو نیستن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل