بازدید 4734
۷

جدايي، پايان دعوا بر سر خريد وسايل خانه

کد خبر: ۴۵۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۶ 20 November 2014
دعوا بر سر خريد وسايل خانه زوج جوان را راهي دادگاه خانواده كرد و آنها براي هميشه از هم جدا شدند.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش زوج جوان پس از مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند. مرد جوان در خصوص علت درخواست خود گفت: آقاي قاضي دو سال است من و پريوش با هم ازدواج كرده ايم ولي حالا سر خريد وسايل خانه مان با هم دعوايمان شده است.

وي ادامه داد: من و پريوش چند وقت پيش تصميم گرفتيم وسايل خانه خود را عوض كنيم و سر همين موضوع با هم درگير شديم. تا جاييكه تصميم به جدايي گرفتيم. مرد جوان بيان داشت: ما هر بار كه به خريد مي‌رفتيم سر مارك وسايل و حتي رنگ و مدل وسايل با هم اختلاف پيدا مي‌كرديم تا جايي هر بار بدون اينكه چيزي بخريم به خانه برمي‌گشتيم. اختلاف ما آنقدر زياد شد كه تصميم به جدايي گرفتيم. ما تازه متوجه شديم كه نمي‌توانيم با هم زندگي كنيم و تصميم به جدايي گرفتيم.

وقتي حرف‌هاي اين مرد به پايان رسيد زن جوان نيز از قاضي خواست تا حكم طلاق توافقي را صادر كند. بعد از صحبت‌هاي اين زوج قاضي حكم طلاق را صادر كرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۷
چه راحت
کار درستی کردند. وقتی در خرید اسباب وسیله با هم هم نظر نیستند. نبایستی ادامه دهند.
ورود این خانم مجرد شده را به جامعه میلیونی مجرد ، بیوه تبریک عرض می کنیم.
خدايا ازدواج ها بچه بازي شده.
از این آدمهای بی عرضه که نمی توانند مشکلات و اختلاف سلیقه ها را حل کنند ، بدم می آید . البته به احتمال قوی مشکلات دیگری هم داشته اند و این اختلاف سلیقه ها ، فقط بهانه بوده است مثل لیوانی که کاملا لبریز از آب است و فقط بایک قطره سرریز می شود
چه دلیل منطقی برای جدایی
انتخاب وسایل خانه به عهده خانم هاست.
ای خاک بر سر این زندگی های سطحی که هر دو طرف تا این حد احمق و خودخواه هستن. اگه در ازدواجها تفاهم باید تا این حد باشه هیچکی نمیتونه با هیچکی زندگی کنه . جنگ بر سر این که حتما باید حرف من باشه نشان از رشد طرف رو می رسونه .خواه زن خواه مرد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل