بازدید 10071
۱

روش جديد زورگيري بدون قمه و قداره

کد خبر: ۴۵۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۲ 20 November 2014
سارق زورگيري که با ريختن بنزين بر روي خودرو‌ها قصد سرقت از شهروندان را داشت حين ارتکاب جرم توسط پليس شهرستان قدس غرب استان تهران دستگير شد.

به گزارش ابتکار، سرهنگ حجت اله کرمي زند فرمانده انتظامي شهرستان قدس با اشاره به دستگيري يک سارق زورگير گفت: در ساعات اوليه شب ماموران پليس آگاهي حين گشت‌زني متوجه صداي فرياد زني شده و فورا خود را به صحنه مي‌رسانند.

اين مقام انتظامي افزود: پس از حضور ماموران پليس آگاهي در صحنه مشاهده شد زني خودروي خود را‌‌ رها کرده و در حال فرار از دست زورگير بوده و فرد زورگير با ديدن خودروي گشت پليس از صحنه متواري شد که براي دستگيري متهم، ماموران به تعقيب وي پرداخته و او را پس از طي مسافتي دستگير کردند که متهم براي گمراه کردن ماموران اقدام به ريختن بنزين بر روي خودروي خود کرد اما در عملياتي ضربتي قبل از هر اقدامي متهم دستگير شد. سرهنگ کرمي زند بيان داشت: پس از دستگيري سارق زورگير، شيشه خالي و سه بطري پر بنزين از سارق زورگير کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان قدس خاطر نشان کرد: متهم در اعترافاتش به پليس اذعان کرد با انداختن خود جلوي خودروهاي عبوري، آن‌ها را متوقف کرده و بعد از متوقف کردن خودرو با پاشيدن بنزين روي آن و تهديد به آتش زدن، اموال داخل خودرو را به سرقت مي‌برده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱
اینها دزد نیستند روانی هستند باید ببرندشون تیمارستان و نه زندان
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان