بازدید 3287

اعتراف ۲برادر به ۳۰۰فقره سرقت در مشهد

کد خبر: ۴۵۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۸ 20 November 2014
 ۲برادر که با همدستي يک مالخر به خودروها دستبرد مي زدند، توسط مأموران کلانتري شهرک ناجاي مشهد دستگير شدند و در مراحل اوليه بازجويي به ارتکاب بيش از ۳۰۰فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامي مشهد به خراسان گفت: در پي اعلام سرقت هاي متعدد از اموال داخل خودروها، طرح ويژه اي در سرکلانتري غرب مشهد، به اجرا گذاشته شد و گروه هاي تجسس، شناسايي و دستگيري عامل يا عاملان سرقت هاي مذکور را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ حجت نيکمرام افزود: با توجه به سرنخ هاي موجود و انجام يک سري فعاليت هاي اطلاعاتي، مأموران کلانتري شهرک ناجا موفق شدند ۲عامل اين سرقت ها را شناسايي کنند.وي افزود: مأموران انتظامي پس از کسب دستور از رئيس مجتمع قضايي شهيد کامياب، مخفيگاه يکي از متهمان را در محدوده بولوار هفت تير، به محاصره در آوردند و ضمن دستگيري يکي از سارقان، اموال مسروقه زيادي از قبيل ضبط و پخش، رايانه هاي خودرو، لپ تاپ، رينگ و لاستيک، باند و بلندگو، تعدادي تاکسي متر، دستگاه هاي فاکس، مخزن گاز و ... را کشف کردند.

وي تصريح کرد: با اعترافات اين متهم، مخفيگاه برادر وي نيز در بولوار صيادشيرازي مورد بازرسي قرار گرفت که عامل ديگر اين سرقت ها نيز دستگير شد. وي گفت: در ادامه رسيدگي به پرونده ۲برادر، يکي از مالخران اموال مسروقه نيز به دام افتاد.

وي با اشاره به اين که با مالخران اموال مسروقه برخورد قاطعي انجام مي گيرد، از اعتراف اعضاي باند به بيش از ۳۰۰فقره سرقت خبر داد و گفت: تحقيقات بيشتر در اين باره با هدايت سرهنگ عبداللهي (رئيس کلانتري شهرک ناجا) همچنان ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل