بازدید 3369

کفاشیان: قرارداد کرانچار ۱۵ درصد بیشتر از وینگادا است

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که مبلغ قرارداد کرانچار چقدر است، گفت: مبلغ قرارداد این مربی حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد بیشتر از وینگادا است.
کد خبر: ۴۵۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶ 19 November 2014
 رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که مبلغ قرارداد کرانچار چقدر است، گفت: مبلغ قرارداد این مربی حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد بیشتر از وینگادا است.


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی کفاشیان پس از جلسه امروز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: ماحصل جلسه بحث مالی و بودجه فدراسیون بود که به طور کامل بررسی و قرار شد در تاریخ بعدی جلسه مجمع که 26 آذرماه است، تصمیم‌گیری نهایی در این مورد اتخاذ شود.

وی افزود: بحث دیگر جلسه در خصوص گزارشی بود که کاشانی در رابطه با مذاکراتش کرانچار ارائه داد. او با مربیان دیگری هم مذاکراتی داشت اما گزینه نهایی‌اش کرانچار بود که با او به توافق رسیده بود و نتیجه مذاکرات خود را به هیئت رئیسه انتقال داد.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان تصریح کرد: کرانچار به عنوان سرمربی تیم امید از سوی هیئت رئیسه انتخاب شد و چون کمیته فنی هم نظرش در مورد ایشان مثبت بود از این مربی کروات دعوت می‌کنیم تا با حضور در ایران قراردادش را نهایی کند.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که مبلغ قرارداد کرانچار چقدر است، گفت: مبلغ قرارداد این مربی حدود 10 تا 15 درصد بیشتر از وینگادا است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ساختمان های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: همانطور که قبلا گفتم سند به نام فدراسیون است. من قبلا در مجمع خواستار این شدم که چون دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مبلغی را برای ساختمان‌های خود هزینه کرده بودند فدراسیون آنها را به نام این دو باشگاه بزند که هیئت رئیسه با این موضوع مخالفت کرد و قرار شد ساختمان‌های دو باشگاه همچنان در مالکیت فدراسیون باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با رابطه نه چندان خوب کی‌روش و کرانچار گفت: کی‌روش قطعا بر تیم امید نظارت خواهد کرد و اختلافی هم با کرانچار ندارد. بین تیم ملی بزرگسالان و تیم امید و جوانان حتما تعامل وجود خواهد داشت. بعد از جام ملت‌های آسیا اولویت برای ما تیم امید و راهیابی این تیم به مسابقات المپیک است. از این رو باید از تمام پتانسیل فوتبال کشورمان استفاده کنیم تا تیم امید راهی المپیک شود.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش دوست ندارد از اسم او برای تیم امید استفاده شود و مخالف این موضوع است گفت: نه اصلا این‌طور نیست ما حتی بعدها قصد داریم اردوهای مشترکی برای تیم امید و تیم ملی بزرگسالان درنظر بگیریم و برای تیم امید حتما نظرات کی‌روش برای ما مهم است.

وی در مورد وضعیت کادرفنی تیم نوجوانان و جوانان گفت: در جلسه‌ای که روز یکشنبه با اعضای کمیته فنی خواهیم داشت در خصوص این موضوع هم تصمیم‌گیری می‌کنیم و بعد از نتیجه‌گیری در هیئت رئیسه به گزینه‌نهایی برسیم.

کفاشیان از انتخاب یکی از اعضای هیئت رئیسه به عنوان نماینده باشگاه‌ها در مجمع خبر داد و گفت: فردی که انتخاب می‌شود جایگزین علیرضا رحیمی مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در پایان در واکنش به درگذشت غلامحسین مظلومی گفت: او از مفاخر ارزشمند فوتبال ما بود که در این مدت سختی فراوانی کشید. ما چند بار به ملاقات او رفتیم و من این ضایعه را به خانواده مظلومی و جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس