بازدید 2920

تسلیت کی‌روش، فدراسیون فوتبال، کمیته ملی‌ المپیک و باشگاه استقلال

فدراسیون فوتبال کشورمان و باشگاه استقلال درگذشت غلامحسین مظلومی را به خانواده این مرحوم و جامعه ورزش تسلیت گفتند.
کد خبر: ۴۵۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷ 19 November 2014
: فدراسیون فوتبال کشورمان و باشگاه استقلال درگذشت غلامحسین مظلومی را به خانواده این مرحوم و جامعه ورزش تسلیت گفتند.


به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال درگذشت غلامحسین مظلومی، کمیته ملی المپیک، کی‌روش، فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال این ضایعه بزرگ را به جامعه ورزش تسلیت گفتند.

پیام تسلیت فدراسیون فوتبال که روی سایت رسمی این فدراسیون قرار گرفته است به این شرح است:

غلامحسین مظلومی پیشکسوت باشگاه استقلال و تیم‌ ملی فوتبال پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری سرطان عصر امروز در بیمارستان درگذشت. مظلومی که به مدت 15 سال رکورددار گلزنی در سطح ملی ایران بود، بعد از دو سال مبارزه با سرطان بالاخره دعوت حق را لبیک گفت.

فدراسیون فوتبال به خانواده وی و همچنین خانواده بزرگ فوتبال از دست دادن این پیشکسوت را تسلیت گفته و برای بازماندگانش صبری جمیل از خداوند متعال خواستار است.

همچنین مدیرعامل استقلال طی پیامی درگذشت غلامحسین مظلومی، پیشکسوت بزرگ باشگاه استقلال را تسلیت گفت که این پیام به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون
درگذشت اسطوره بی‌ادعای باشگاه استقلال و تیم ملی دردی بزرگ بود که رخ داد. غلامحسین مظلومی مردی بود که برای فوتبال این مملکت زحمت کشید و خدمات بزرگ ایشان به ورزش ایران غیر قابل چشم پوشی است. باشگاه استقلال همواره خودش را به زحمات امثال او مدیون می‌داند و می‌داند که هیچگاه جای خالی امثال مظلومی در فوتبال ایران پر نخواهد شد. مشی پهلوانی مظلومی چیزی بود که او را از خیلی ها متمایز می‌کرد.

نگاهی به آمار درخشان مظلومی در فوتبال ایران این درد و غصه را بیشتر می‌کند که چرا ما از وجود امثال او بی‌بهره شده‌ایم و امیدوارم که خداوند بزرگ، این پیشکسوت بزرگ فوتبال ایران را در کنار ائمه اطهار جای دهد. بی‌شک باشگاه استقلال و فوتبال ایران مردی مثل او را فراموش نمی‌کند.

اینجانب این مصیبت وارده را به جامعه بزرگ ورزش کشور، هواداران و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان آن مرحوم خصوصاً همسر محترمه، فرزندان عزیز و اخوان محترم ایشان آرزوی صبر جزیل دارم.

بهرام افشارزاده، مدیرعامل باشگاه استقلال

درمتن پیام تسلیت کمیته ملی المپیک هم آمده است:

بار دیگر جامعه ورزش کشور داغدار از دست دادن عزیزی شد که سالیان سال با گل‌های زیبای خود شادی‌های بسیاری برای دل مردم و هموطنانش به ارمغان آورد و امروز غم از دست دادن این عزیز ضایعه‌ای است سخت و جانگذاز، ضمن تسلیت درگذشت پیشکسوت اخلاق مدار ورزش کشور به جامعه ورزش، اهالی فوتبال و خانواده محترم آن از خداوند متعال برای وی غفران الهی و برای بازماندگانش صبری جمیل آرزومندیم. عزیزی که اگر چه از پیش ما رفت ولی نامش در اذهان مردم  باقی خواهد ماند.

همچنین کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال درگذشت مظلومی را تسلیت گفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها