بازدید 2722

پیروزی شهرداری تبریز در نخستین دیدار هفته

: تیم والیبال شهرداری تبریز در نخستین بازی هفته سوم لیگ برتر والیبال از سد ارتعاشات صنعتی ایران گذشت.
کد خبر: ۴۵۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴ 19 November 2014
تیم والیبال شهرداری تبریز در نخستین بازی هفته سوم لیگ برتر والیبال از سد ارتعاشات صنعتی ایران گذشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی هفته سوم لیگ برتر والیبال، تیم‌های ارتعاشات صنعتی ایران و شهرداری تبریز در خانه والیبال تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود شهرداری تبریز به پایان رسید.

برای تیم ارتعاشات در شروع بازی علی مجرد، بابک موسوی، طیب عینی، رسول آقچه‌لی، اسماعیل مسافر، جواد کریمی و اسماعیل طالبی (لیبرو) به میدان رفتند و علی بهبودی، میکائیل تاجر، بهرام فرید، اکبر ولایی، سعید مصطفی‌وند، حسن صنوبری و مهدی مرندی (لیبرو) به میدان رفتند.

کسب 3 امتیاز ابتدایی بازی برای شهردار، سرمربی ارتعاشات را خیلی زود مجبور به استفاده از نخستین وقت استراحت خود کرد. تبریزی‌ها از همان ابتدا اختلاف امتیازات را با حریف جوان خود زیاد کردند و بازی پراشتباه بازیکنان تیم نوجوانان ایران که با نام ارتعاشات صنعتی در لیگ امسال حضور دارند به زیاد شدن این فاصله کمک کرد. وقت‌های استراحت فنی این ست در امتیاز‌های 8 بر 2 و 16 بر 5 به سود شهرداری تبریز رقم خورد. ست نخست با نتیجه 25 بر 10 به سود قرمزپوشان تبریز تمام شد.

با توجه به نتیجه ست اول، عادل بناکار، سرمربی تیم شهرداری تبریز به سه بازیکن اصلی خود، علی بهبودی، سعید مصطفی‌وند و میکائیل تاجر استراحت داد. همین تغییرات و بازی کم اشتباه‌تر بازیکنان تیم ارتعاشات باعث شد تا این تیم جوان احیا شود و با نتیجه 8 بر 5 به سود خود، نزد محمد وکیلی، سرمربی تیم برود. سرویس‌های خوب بازیکنان ارتعاشات و دفاع روی تور منسجم بازیکنان این تیم، سرمربی شهرداری را مجبور کرد تا در حالی که تیمش 12 بر 8 عقب است، تقاضای وقت استراحت کند و میکائیل تاجر، قطر پاسور گنبدی و چپ‌دست خود را به بازی برگرداند.

سعید مصطفی‌وند هم در وقت استراحت فنی دوم به زمین برگشت تا شاید نتیجه این ست در حالی که 16 بر 10 به سود ارتعاشات بود به سود میهمانان تبریزی تغییر کند. ثبت امتیاز 21 بر 13 به سود شاگردان محمد وکیلی، سرمربی تبریز را وادار کرد علی بهبودی، پاسور اول تیم را هم وارد زمین کند ولی سرویس خارج از زمین زمین بازیکن امتیاز 25 را به ارتعاشات داد تا تبریز در ست دوم فقط 15 امتیاز بگیرد. تصمیم عجولانه سرمربی شهرداری برای استراحت دادن به بازیکنان اصلیش در ست دوم به قیمت از دست یک ست برای او تمام شد.

در ست سوم، بازیکنان تبریز دوباره بر میزبان خود مسلط شدند و توانستند با حساب 25 بر 15 به پیروزی برسند. مشکلی دریافت اول مقابل سرویس‌های ریسکی و قدرتمند حریف و همچنین ضعف در تمام کنندگی و ضربات آخر از نقاط ضعف برجسته تیم ارتعاشات در این بازی بود.

در ست چهارم هر 2 تیم بازی پایاپایی را انجام دادند. ترس بازیکنان ارتعاشات از حرف کاملاً ریخته بود و بازیکنان شهرداری هم فهمیده بودند که اگر حریف را دست کم بگیرند به مشکل بر می‌خورند. ست چهارم در نهایت با حساب 25 بر 22 به سود شهرداری تبریز به پایان رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل