بازدید 2354

آیت‌اللهی: توافقات اولیه با کرانچار صورت گرفته است

نایب رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که توافقات اولیه با زلاتکو کرانچار صورت گرفته است.
کد خبر: ۴۵۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴ 19 November 2014
 نایب رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که توافقات اولیه با زلاتکو کرانچار صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هادی آیت اللهی در مورد برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه دارد و حبیب کاشانی در جلسه حضور دارد و نتیجه جلسه و مذاکرات خود را با کرانچار به هیئت رئیسه ارائه می‌دهد. قرار شده گزارش مکتوبی هم از این مذاکرات به کمیته فنی و توسعه ارائه شود و انشاالله در جلسه آینده هیئت رئیسه در این مورد تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: مسلم است که در شرایط فعلی و با گزارشی که کاشانی ارائه داده توافقات اولیه با کرانچار صورت گرفته است اما نتیجه این مذاکرات پس از حضور کرانچار در کشور و در کمیته فنی مشخص می‌شود.

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال ضمن بیان این جمله که کاشانی در مورد تاریخ حضور کرانچار در ایران توضیح می‌دهد، در خصوص جلسه اول امروز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ابتدا در مورد بودجه سال 94-93 فدراسیون صحبت شد و این مسئله ضمن مشکلاتی که داشت به تصویب رسید. مسئله بعدی حسابرسی بود که فکر می‌کنم در این جلسه جمع شود.

آیت‌اللهی درباره حواشی که در مورد مالکیت ساختمان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به وجود آمده، گفت: این مسئله جزو اختیارات مجمع فدراسیون فوتبال است و مجمع در این مورد تصمیم‌گیری می‌کند. بحث خاصی نیست و در حسابرسی ساختمان این دو باشگاه جزو اموال فدراسیون فوتبال محسوب می‌شود و سند این ساختمان‌ها به نام فدراسیون فوتبال است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس و استقلال مستأجر فدراسیون فوتبال هستند، عنوان کرد: این بحث دیگری است. ممکن است در آینده با مدیران عامل پرسپولیس و استقلال در این مورد تفاهماتی صورت بگیرد. چیزی که اهمیت دارد این است که سند این ساختمان‌ها به نام فدراسیون فوتبال است. البته از همان سالی که این ساختمان‌ها واگذار شد در حسابرسی سالانه جزو اموال فدراسیون محسوب شد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه پاداش بازیکنان تیم ملی بعد از تصویب در هیئت رئیسه به آنها تعلق می‌گیرد، در خصوص اینکه ساختمان‌‌های پرسپولیس و استقلال  در زمان دادکان به این باشگاه‌ها تحویل داده شده، گفت: نباید زیاد به این مسائل توجه کرد و در آستانه دربی جار و جنجال کرد. از نظر ما این موضوع حل شده است و بعد از دربی به آن رسیدگی می‌کنیم.

آیت‌اللهی در مورد اینکه آیا بازی دوستانه با آفریقای جنوبی لغو شده است، تأکید کرد: از تیم ملی بی خبر هستم و بهتر است در این مورد کادر فنی تیم ملی نظر بدهند.

وی درباره آخرین وضعیت سرمربی تیم جوانان هم گفت: شنبه و در جلسه کمیته فنی در این مورد تصمیم نهایی را می‌گیریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل