بازدید 2132

دی‌بوئر: هیدینک باید اخراج و بلیند جانشین او شود

سرمربی تیم فوتبال آژاکس معتقد است که تنها راه نجات تیم ملی هلند از سیر نزولی که در پیش گرفته، اخراج سرمربی کهنه‌کار این تیم است.
کد خبر: ۴۵۰۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸ 19 November 2014
سرمربی تیم فوتبال آژاکس معتقد است که تنها راه نجات تیم ملی هلند از سیر نزولی که در پیش گرفته، اخراج سرمربی کهنه‌کار این تیم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود پیروزی 6 بر صفر تیم ملی هلند برابر لتونی در دور چهارم دیدارهای مرحله گروهی یورو 2016، هنوز انتقادات فراوانی از عملکرد این تیم که تحت هدایت گاس هیدینک قرار دارد صورت می‌گیرد. یکی از منتقدان عملکرد لاله‌ها، بازیکن پیشین این تیم، فرانک دی‌بوئر است که اکنون به عنوان سرمربی تیم فوتبال آژاکس فعالیت دارد.

دی‌بوئر در این خصوص به شبکه فاکس اسپورت گفت: گاس هیدینک فرصتش را از دست داده است. معمولاً یک مربی برای کاری که می‌خواهد انجام دهد یک ایده دارد و هیدینک هم جهت خاصی را برای هدایت تیمش انتحاب کرده است که البته این جهت کاملاً متفاوت از جهتی است که تیم پیش از این در آن قرار داشت.

وی افزود: در بازی برابر مکزیک (شکست 3 بر 2 هلند) هیدینک تیم را با یک خط دفاع به میدان فرستاد و در بازی بعدی برابر لتونی به این نتیجه رسید که این خط دفاع به کارش نمی‌آید. این چه نوع منطقی است؟ مسئولیت مربی این است که باعث پیشرفت تیم شوید اما هیدینک مدام در حال آزمون و خطاست و تغییر سبک بازی تیم است.

سرمربی آژاکس خاطرنشان کرد: به عنوان مثال ممفیس دپای در بازی برابر مکزیک حضور داشت اما هیدینک از آنجایی که می‌دانست تیمش هرگز به لتونی نمی‌بازد او را در ترکیب اصلی قرار نداد. او یکی از مستعد‌ترین بازیکنانی است که ما داریم و فرصت دادن به او برای حضور در میدان اعتماد به نفسش را بالا می‌برد. به نظر من که تصمیم هیدینک برای قرار ندادن دپای در ترکیب اصلی عجیب بود.

دی‌بوئر در این خصوص هم که چه کسی شایستگی گرفتن جای هیدینک را در نیمکت تیم ملی هلند دارد، گفت: به نظر من اقدامی منطقی است اگر به دنی بلیند (دستیار فعلی هیدینک) فرصت داده شود تیم را هدایت کند. من مطمئنم که او از پس این کار برمی‌آید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار