بازدید 2346

کاشانی: کرانچار مربی پروازی نخواهد بود

مدیر تیم فوتبال امید با بیان اینکه کرانچار مربی پروازی نخواهد بود. گفت: گزارش مربوط به مذاکراتم با کرانچار را به طور کامل به هیئت رئیسه دادم تا آنها در خصوص انتخاب این مربی تصمیم بگیرند.
کد خبر: ۴۵۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶ 19 November 2014
 مدیر تیم فوتبال امید با بیان اینکه کرانچار مربی پروازی نخواهد بود. گفت: گزارش مربوط به مذاکراتم با کرانچار را به طور کامل به هیئت رئیسه دادم تا آنها در خصوص انتخاب این مربی تصمیم بگیرند.


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حبیب کاشانی در حاشیه جلسه هیئت رئیسه فوتبال گفت: گزارش مربوط به انتخاب زلاتکو کرانچار برای تیم امید را تحویل هیئت رئیسه فدراسیون دادم و قرار شد آنها پس از بررسی گزارش‌ها تصمیم نهایی را در خصوص این مربی اتخاذ کنند.

وی افزود: خیلی‌ها فکر می‌کردند کرانچار برای تیم زیر 23 سال به ایران نیاید چرا که او قبلا مربی تیم‌های ملی چون کرواسی و مونته‌نگرو بوده اما او شرایط را بررسی کرد و پذیرفت که هدایت تیم زیر 23 سال ایران را برعهده بگیرد. با این حال تصمیم نهایی در این مورد با هیئت رئیسه است.

مدیر تیم‌ امید در خصوص سفر کرانچار به قطر تاکید کرد: کرانچار وقتی وارد قطر شد و بازی ایران مقابل الاهلی را دید و شرایط را بررسی کرد نظرش در خصوص مربیگری تیم زیر 23 سال ایران عوض شد. او به خوبی دید که بچه‌ها چه توانایی‌ و قابلیت‌های بالایی دارند و حتی قرار شد بازیکنان ایرانی مقیم خارج را که شرایط سنی‌شان به تیم امید می‌خورد به ایران دعوت کند.

کاشانی افزود: گزارش مربوط به مذاکراتمان با کرانچار را تحویل هیئت رئیسه دادیم و هر چه به صلاح باشد همان خواهد شد. مطمئنا اعضای هیئت رئیسه کارشناس‌تر از من هستند و تصمیم درست را اتخاذ می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که نتیجه جلسه هیئت رئیسه چه بود، گفت: اجازه دهید جلسه تمام شود و ماحصل آن را کفاشیان به اطلاع همه خواهد رساند.

مدیر تیم‌ امید یادآور شد: در جلسه هیئت رئیسه بر این نکته تاکید داشتند که کرانچار مربی پروازی نخواهد بود. او دستیارانش را به ما معرفی کرده و قرار است یک مربی ایرانی در کنارش کار کند. حتی کرانچار به تمام نقاط ایران سرکشی خواهد کرد تا جوانان مستعدی را شناسایی کرده و به تیم ملی زیر 23 سال بیاورد.

کاشانی با تمجید از عملکرد ملی‌پوشان امید در اردوی قطر خاطرنشان کرد: تیم امید در بازی با الاهلی یک نتیجه خیلی خوب کسب کرد. این تیم 9 بازی بود که موفق به کسب پیروزی نشده بود و همین مسئله روحیه بازیکنان را بشدت پایین آورده و مشکلاتی را به همراه داشت. بعداز پیروزی شیرین مقابل الاهلی قطر باید به ملی‌پوشان امید پاداش می‌دادیم اما این کار را نکردیم. بازی دیشب تیم امید مقابل امید قطر را من ندیدم اما محمد خاکپور اعلام کرد ملی‌پوشان در این بازی خیلی عالی ظاهر شدند. از این رو به خاطر عملکرد خوبشان مبلغ 150 دلار پاداش در نظر گرفتیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل