بازدید 2202

قنبرزاده: انتخاب سرمربی تیم المپیک نهایی شد

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از نهایی شدن انتخاب سرمربی تیم فوتبال المپیک خبر داد.
کد خبر: ۴۵۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶ 19 November 2014
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از نهایی شدن انتخاب سرمربی تیم فوتبال المپیک خبر داد.


به گزارش خبرگزاری تسنیم، منصور قنبرزاده پس از پایان جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که امروز (چهارشنبه) در دفتر علی کفاشیان برگزار شد گفت: جلسه در خصوص مطالبی بود که طرح موضوع شد و مصوباتی که در جلسات قبلی داشتیم و قرار بود در این جلسه آنها را پیگیری کنیم.

وی درباره اینکه مشکل مالکیت ساختمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حل شد یا نه، عنوان کرد: در این جلسه بازرس و حسابرس مالی برای تعیین تکلیف مالکیت ساختمان این دو باشگاه مطالبی را عنوان کرده‌اند و بنده این مطالب را بازگو کردم. گویا منظور من به صورت بدی از سوی افراد برداشت شد و علیه من هجمه کردند در حالی که صحبت‌های من در خصوص ساختمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شخصی نبود و صحبت‌های قانونی هیئت رئیسه را انجام دادم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: بنده گفتم مسئولان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای رفع ابهام مشکل مالکیت ساختمان این باشگاه‌ها هر چه زودتر وارد عمل شوند تا ابهامات برطرف شود. مشکل حقوقی ساختمان این دو باشگاه باید هر چه زودتر برطرف شود و من هم برای اینکه دوباره مسئله جدیدی پیش نیاید و علیه من هجمه نشود دیگر صحبتی در این خصوص نخواهم کرد. تمامی مسائل نیز از سوی دبیر هیئت رئیسه و روابط عمومی اعلام خواهد شد.

قنبرزاده در واکنش به این موضوع که چرا به عنوان سخنگوی هیئت رئیسه نمی‌خواهد واضح‌تر صحبت کند، گفت: در برهه زمانی که ابهاماتی در خصوص برخی مسائل وجود داشت و ما نامه‌ای را به رئیس فدراسیون زده بودیم دوستان از من خواستند برای اینکه در صحبت‌ها تفرقه ایجاد نشود من سخنگوی هیئت رئیسه باشم اما اکنون موضوع از آن بحث خارج شده و من هم دیگر وظیفه‌ای ندارم که پاسخگویی کنم.

وی درباره اینکه در جلسه امروز صحبتی در خصوص انتخاب کرانچار به عنوان سرمربی تیم المپیک شد یا خیر، تصریح کرد: نظر بنده در هیئت رئیسه مطرح شد که این نظر محرمانه است و اگر دبیر هیئت رئیسه یا روابط عمومی فدراسیون تشخیص بدهند نتیجه را اعلام خواهم کرد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی تیم المپیک انتخاب شد یا قرار است در جلسه دیگری به این موضوع رسیدگی شود، اظهار داشت: امروز صحبت‌ها در خصوص تیم امید نهایی شد و قرار شد از مراجع مربوطه این موضوع اطلاع‌رسانی شود.

قنبرزاده در خصوص اینکه آیا ابهامات مالی فدراسیون فوتبال حل شده یا خیر، گفت: گزارش حسابرس و بازرس مالی فدراسیون فوتبال در 3،4 جلسه گذشته در اختیار اعضای هیئت رئیسه قرار گرفته و این ابهامات با ارائه مستندات برطرف شد. قرار شد حسابرس و مسئول امور مالی فدراسیون این اطلاعات را به صورت رسمی در مجمع آینده فدراسیون فوتبال گزارش دهد.

وی در واکنش به این موضوع که آیا عزل شدنش از سمت سخنگوی هیئت رئیسه به دلیل نامه‌ای بوده که به کفاشیان داده‌اند، عنوان کرد: دوستان همچنان اصرار دارند که من سخنگوی هیئت رئیسه باشم اما خودم نمی‌خواهم این پست را قبول کنم. به خاطر نامه چند بندی و به این دلیل که در صحبت‌ها تفرقه‌ای ایجاد نشود و از موضوع خارج نشویم دوستان من را به عنوان سخنگو انتخاب کرده بودند. اکنون نیز جایگاه‌ها تعریف شده و دبیر هیئت رئیسه می‌تواند توضیحات را ارائه دهد من پاسخگوی این مسائل نیستم و به عنوان عضو غیر موظف هیئت رئیسه وظیفه قانونی ندارم که توضیحی در خصوص جزئیات جلسه بدهم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل