بازدید 2737

سیلوا: قرار نیست به خاطر بازوبند رابطه من و نیمار خراب شود

مدافع پاری‌سن‌ژرمن تأکید کرد قرار نیست مسئله بازوبند کاپیتانی تیم ملی برزیل و شایعاتی که حول این موضوع مطرح می‌شود اختلافی بین او و نیمار ایجاد کند.
کد خبر: ۴۵۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷ 19 November 2014
 مدافع پاری‌سن‌ژرمن تأکید کرد قرار نیست مسئله بازوبند کاپیتانی تیم ملی برزیل و شایعاتی که حول این موضوع مطرح می‌شود اختلافی بین او و نیمار ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدافع 30 ساله سلسائو که تاکنون 51 بازی ملی در کارنامه‌اش به ثبت رسیده است در خصوص اظهارات اخیرش در مورد بازوبند کاپیتانی برزیل به خبرنگاران گفت: دیدم که گفته‌های من طور دیگری انتشار یافته ولی مهم این است که من حرف‌هایم را با وجدان و رک زدم. من مشکلی با نیمار و دونگا ندارم و تنها خواستم چیزهایی را روشن کنم. برخی حرف‌ها که به نقل از من منتشرشده حقیقت ندارد و نیمار منظور حرف‌های من را متوجه شد.

وی افزود: بحث‌هایی که این چند روزه به نادرستی به نقل از من مطرح شد، ناراحت‌کننده بود چون من و نیمار رابطه خیلی صمیمی و دوستانه‌ای با هم داریم. او درست مثل برادر کوچکترم است و این رابطه هم تغییر نمی‌کند. این را به او هم گفتم. قرار نیست به خاطر بازوبند و این شایعات رابطه ما خراب شود.

نیمار هم در این رابطه گفت: از خواندن اظهارات تیاگو شگفت‌زده شدم. به او و مابقی هم‌تیمی‌هایم گفتم که باید مراقب حرف‌هایی که می‌زنیم، باشیم. سیلوا پس از حرف‌هایی که به نقل از او منتشر شده بود با من تماس گرفت و ماجرا را توضیح داد و گفت که حرف‌های او به درستی منعکس نشده است. به هر حال این موضوع تأثیری روی دوستی ما نخواهد گذاشت و مشکلی با هم نداریم. ما 2 مرد هستیم و می‌دانیم که چه چیزی به صلاح ما و تیم است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها