بازدید 2067
بهاروند:

مجمع در خصوص ساختمان پرسپولیس و استقلال تصمیم می‌گیرد

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد که مجمع این فدراسیون درباره مالکیت ساختمان‌های باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تصمیم‌گیری می‌کند.
کد خبر: ۴۵۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰ 19 November 2014
 عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد که مجمع این فدراسیون درباره مالکیت ساختمان‌های باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تصمیم‌گیری می‌کند.


به گزارش خبرگزاری تسنیم، حیدر بهاروند پس از جلسه امروز هیئت رئیسه فوتبال درباره مسئله مالکیت ساختمان‌های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: مجمع فدراسیون فوتبال مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را رد کرده و همین مجمع باید در مورد این مسئله تصمیم‌گیری کند.

وی در خصوص اینکه قنبرزاده اعلام کرده که باشگاه‌‌های استقلال و پرسپولیس باید به فدراسیون بابت این موضوع اجاره بدهند اظهار داشت: شاید قنبرزاده نظر شخصی‌اش را اعلام کرده است. ممکن است مجمع در این خصوص نظر دیگری بدهد و ساختمان این دو باشگاه به خودشان واگذار شود اما سند این ساختمان‌ها به نام فدراسیون است و مجمع هم این مسئله را تایید می‌کند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه محمد دادکان بارها اعلام کرده که ساختمان این دو باشگاه را 99 ساله به سرخابی‌ها واگذار کرده است عنوان کرد: تا آنجایی که من دیدم می‌دانم سند این دو ساختمان به نام فدراسیون فوتبال است.

بهاروند در خصوص آخرین وضعیت تیم امید و زلاتکو کرانچار تایید کرد: در مورد تیم امید خبری ندارم. درباره کرانچار در جلسه بعدی تصمیم‌گیری می‌شود اما در این جلسه تصمیم خاصی در این مورد گرفته نشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل