بازدید 1955

انتقاد وزیر بهداشت از آشفته بازار تبلیغات پزشکی

کد خبر: ۴۵۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸ 19 November 2014
وزیر بهداشت گفت: امیدواریم با تصویب و اجرای قانون تبلیغات، بتوانیم از آشفته بازار تبلیغات نادرست در حوزه سلامت پیشگیری کنیم.

به گزارش مهر، دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه جلسه مشترک با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور انعقاد تفاهم نامه جامع فرهنگ سلامت، گفت: وزارت بهداشت در زمینه کتاب و نشر آثار سلامت، ماموریت های مشترکی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد. ضمنا کارگروهی نیز برای نظارت بر نشر آثار سلامت بین دو وزارتخانه تشکیل شده است.

وی با اشاره به این که علاوه بر این، در موضوعات کلی حوزه سلامت نیز ماموریت های مشترکی داریم، خاطرنشان کرد: مسلما عملیاتی شدن تفاهم نامه جامع فرهنگ سلامت کمک می کند بخصوص در حوزه بهداشت و پیشگیری، سلامت مردم بیش از گذشته تامین شود.

وزیر بهداشت با اشاره به این که متاسفانه در عرصه پزشکی تبلیغات سوء و نادرستی در صفحات برخی نشریه ها به چشم می خورد، ادامه داد: قانون تبلیغات پزشکی نیز در این حوزه الزام آور نیست. با این حال وزارت ارشاد، قانون تبلیغات را به مجلس شورای اسلامی ارائه داده که امیدواریم نظر وزارت بهداشت نیز در این قانون اعمال شود تا بتوانیم از آشفته بازار تبلیغات نادرست در حوزه سلامت پیشگیری کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل