بازدید 4772
۴

میراث پدر همسر انگیزه جنایت داماد بود

کد خبر: ۴۵۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸ 19 November 2014
دامادی که برای تصاحب میراث پدر همسرش، دست به جنایت زده بود، پس از 45 روز سکوت لب به اعتراف گشود.
 
به گزارش جام جم، سرهنگ هدایت الله حسنوند گفت: 30 شهریورماه امسال دو نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان «دورود» به قتل رسیدند و ماموران آگاهی این شهرستان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دورود پس از یک ماه کار اطلاعاتی و بررسی زوایای مختلف جنایت به داماد خانواده به نام «بهرام» 30 ساله مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دورود گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی منکر هرگونه جنایت شد و با صحبت های ضد و نقیض قصد در گمراه کردن ماموران داشت که تلاش های او بی نتیجه ماند و سرانجام با رویارویی مدارک و مستندات پلیس به قتل برادر و خواهرهمسرش اعتراف کرد.

سرهنگ حسنوند افزود: قاتل بی رحم انگیزه خود را از این جنایت تصاحب ارث عنوان کرد و سرانجام پس از تکمیل پرونده روانه زندان شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
اخه پول چقدر مهمه که بخاطرش دو نفرو کشته. فکر نکرده حتی اگه دستگیرم نشه اب خوش از گلوش پایین نمیره. وجدان کجا رفته
پاسخ ها
ایمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
من از این جور ادما متنفرم، اما اگر جای یه بد بختی مثل من بودی که سالم زندگی کردم تو اوج نداری فوق لیسانسمو تو شب کاری گرفتم اونم تو رشته تاپ و دانشگاه تاپ، درامدم دارم، اما بچه پولدار نیستم، با بدختی پول در میارم، میبینم همه برای هم کلاسی مایعه دارم احترام قائلن دلم اتیش میگیره، اون وقته که میدونی پول چه معنی ای داره، چه اهمیتی داره..
ديگه خدايا به كي ميشه اعتمادكردبه كجا داريم ميريم
این بخاطر پول دونفر را کشته بعضی ها بخاطر پول هزاران نفر را می کشند کسی هم کاری با آنها ندارد یک محتکر ، قاچاق چی ، کلاه بردار ، سیاستمدار فاسد ، اختلاس گر و ... چند نفر را با اقداماتشان می کشند آنهم با دست های تمییز و وجدان راحت همه هم می گویند خوش بحالشان چقدر آدم های موفق و خوبی هستند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار