بازدید 2555

سه مربی ووشو‌ی چینی به ایران می‌آیند

مسابقه‌های جام جهانی ووشو در اندونزی آخرین رقابتی است که «پانگ یان» سرمربی چینی ساندای بانوان روی نیمکت ایران می‌نشیند. رییس فدراسیون ووشو در مورد رفتن این مربی گفت: این مربی عملکرد بسیار خوبی در ایران داشت اما در این 6 سال هرچه بلد بود به ووشوکاران ما یاد داده است.
کد خبر: ۴۵۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷ 18 November 2014
 مسابقه‌های جام جهانی ووشو در اندونزی آخرین رقابتی است که «پانگ یان» سرمربی چینی ساندای بانوان روی نیمکت ایران می‌نشیند. رییس فدراسیون ووشو در مورد رفتن این مربی گفت: این مربی عملکرد بسیار خوبی در ایران داشت اما در این 6 سال هرچه بلد بود به ووشوکاران ما یاد داده است.

مهدی علی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد 6 سال حضور پانگ در ایران اظهار کرد: حضور خانم «پانگ یان» برای ووشو بانوان ما خیلی مثبت و موثر بود. در زمان حضور او بانوان ما رشد بسیاری کردند. قبل از حضور او بهترین مدال جهانی ما نایب قهرمانی بود ولی در زمان حضور او توانستیم مدال طلای قهرمانی جهان و طلای بازی‌های آسیایی را کسب کنیم.

وی افزود: «پانگ» تحول جدی را در ووشوی بانوان ایران ایجاد کرد و از عملکردش راضی هستیم. فکر می‌کنم او در این 6 سال هرچه بلد بود به بانوان ما آموزش داده است و نیاز بود که تغییری در این بخش داشته باشیم.

رییس فدراسیون ووشو با تاکید بر اینکه مسابقه‌های جام جهانی اندونزی آخرین مسابقه‌ای است که «پانگ» روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند، گفت: خانم پانگ در این سال‌ها زحمات زیادی برای ووشوی ایران کشید و ثمره‌اش هم نتایجی است که در زمان حضور او به دست آمد.

وی درباره جانشین او گفت: طی مکاتباتی که با انجمن ووشوی چین داشتیم قرار است سه مربی را در بخش‌های تالوی مردان و زنان و ساندای بانوان به ایران معرفی کنند. منتظر اعلام اسامی از سوی آن‌ها هستیم.

علی‌نژاد در پاسخ به این سوال که این مربیان چه زمانی به ایران می‌آیند افزود: زمان خاصی را مد نظر نداریم و منتظر اعلام اسامی از سوی انجمن ووشوی چین هستیم. اولین مسابقه مهم پیش روی ما مسابقه‌های قهرمانی جوانان آسیا است که اواخر مرداد 94 خواهد بود.

وی درمورد شرایط ملی‌پوشان در آستانه حضور در مسابقه‌های جام جهانی اندونزی به ایسنا گفت: نفرات اعزامی به این رقابت‌ها دو گروه هستند که یک گروه از آن‌ها از 17 فروردین برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون در اردو بودند. لادور، شیرزاد و تیم بانوان همه در این گروه هستند. قلی‌پور و خلعتبری هم از یک ماه قبل به اردو آمدند. در صحبتی که با کادر فنی داشتم از شرایط ملی‌پوشان رضایت دارند.

علی‌نژاد ادامه داد: در مسابقه‌های جام جهانی چهار نفر برتر هر وزن حضور دارند و از سطح بسیار بالایی برخوردار خواهند بود. ما در مسابقه‌های جام جهانی 2010 در این رقابت‌ها شرکت کردیم و در مسابقه‌های سال 2012 به دلیل مسائل مالی شرکت نکردیم. شناخت ما از این رقابت‌ها به آن زمان برمی‌گردد و با توجه به اینکه برای اولین بار خارج از چین برگزار می‌شود، شرایط متفاوت خواهد بود.

مسابقه‌های جام جهانی ساندا 29 و 30 آبان در اندونزی برگزار می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر