بازدید 2302

دباغیان، کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی کاراته

رییس فدراسیون کاراته گفت: آرین‌خو، مشاور فدراسیون و مدیر فنی تیم‌های ملی است و او اعضای کادر فنی را انتخاب می‌کند.
کد خبر: ۴۵۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷ 18 November 2014
رییس فدراسیون کاراته گفت: آرین‌خو، مشاور فدراسیون و مدیر فنی تیم‌های ملی است و او اعضای کادر فنی را انتخاب می‌کند.


علیرضا سمندر در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد انتخاب محمد آرین‌خو اظهار کرد: طبق شناخت و آگاهی که داشتم با آرین خو صحبت کردم و او هم این سمت را پذیرفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آرین خو، مربیان تیم‌های ملی را انتخاب خواهد کرد، افزود: تمام اعضای کادر فنی تیم‌های مختلف را او انتخاب خواهد کرد. من یک کاغذ سفید به او دادم و گفتم که کادر فنی تیم‌های ملی مختلف را خودش انتخاب کند. البته به او گفتم که برای انتخاب نفرات اصلا عجله نکند چرا که حدود سه ماه فرصت دارد.

رییس فدراسیون کاراته با اشاره به اینکه همه اعضای کادر فنی تیم های ملی با نظر آرین خو و فدراسیون انتخاب خواهند شد، گفت: مسابقه‌های مهم ما تمام شده و تا پایان سال هیچ مسابقه‌ای پیش رو نداریم. مربیان ما هم در این مدت زحمت خود را کشیده‌اند و قراردادشان تمام شده است. انتخابی‌های تیم ملی اسفند خواهد بود و مدیر فنی وقت دارد تا کادر خود را انتخاب کند.

وی ادامه داد: فدراسیون هم حتما در مورد انتخاب نفرات دخالت می‌کند و نظرش را می‌گوید. به هر حال ما در این سال‌ها تجارب زیادی کسب کرده‌ایم و به خوبی از روحیات ملی‌پوشان باخبر هستیم.

سمندر در مورد صحبت با غلامرضا دباغیان هم گفت: با این مربی خوب برای سرمربی‌گری تیم ملی صحبت کرده‌ام. به او اعتماد و اعتقاد دارم و قطعا از تجارب او استفاده خواهم کرد.

رییس فدراسیون کاراته افزود: حواشی که در این مدت به وجود آمده به ضرر کاراته است. ما هر بار که توانسته‌ایم قهرمانی خوبی کسب کنیم، حواشی، قهرمانی را کمرنگ کرده است.

وی در مورد حواشی که در مراسم استقبال مسئولان شهری از حمیده عباسعلی پیش آمد گفت: مورد خاصی نبود و این قهرمان خوب ایران هم به اشتباهش پی برد. از طریق خانم شاه محمدی، نایب رییس بانوان فدراسیون به او پیغام داده‌ام و می‌دانم که از این پس بیشتر مراقب رفتارش خواهد بود. در این مراسم چند نفر از مسئولان شهر ری به استقبال او آمده بودند که عباسعلی هم از این بابت خوشحال بود اما بازهم گریزی به ندادن پاداش توسط مسئولان زد که پرداختن به این موضوع در آن زمان درست نبود. این را دوستانه به او گفتم و مطمئنم این قهرمان خوب ایران هم از این پس رعایت خواهد کرد.

سمندر در پاسخ به این سوال که آیا با علیرضا سلیمانی سرمربی اسبق تیم ملی هم برای حضور در کادر فنی صحبت کرده است، افزود: هنوز صحبت نکرده‌ام اما قطعا یا من و یا آرین خو با او صحبت خواهیم کرد.

رییس فدراسیون کاراته در مورد انتخاب مدیر فنی برای تیم های ملی بانوان هم گفت: در این چند مدت که درگیر انتخاب مدیر فنی مردان بودیم و ان شاءالله بعد از گذشت چند روز سراغ انتخاب مدیر برای بخش بانوان هم می رویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی