بازدید 1946

اشماتکه: کلن ۵ میلیون یورو برای جذب پودولوسکی ندارد

باشگاه اف ث کلن به خاطر مسائل مالی قادر به جذب مجدد لوکاس پودولوسکی، مهاجم ملی‌پوش آرسنال نیست.
کد خبر: ۴۵۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹ 18 November 2014


باشگاه اف ث کلن به خاطر مسائل مالی قادر به جذب مجدد لوکاس پودولوسکی، مهاجم ملی‌پوش آرسنال نیست.


به گزارش خبرگزاری فارس، در روزها و هفته‌های گذشته بحث خروج احتمالی پودولوسکی از تیم انگلیسی بسیار در رسانه‌ها گزارش شده است. با توجه به اتفاقاتی که اخیرا روی داده، مطبوعات احتمال زیادی می‌دهند که مهاجم ناراضی آلمانی تیم لیگ برتری، زمستان در ماه ژانویه که ایام نقل و انتقالات زمستانی آغاز می‌شود، اقدام به ترک «توپچی‌های لندنی»‌ کند.

به همین دلیل است که برخی منابع از اف.ث کلن، تیم آلمانی که همراه با آن «لوکاس» مطرح شد، به عنوان ایستگاه بعدی وی نام می‌برند.

با این حال مسئولان تیم کلن با وجود علاقه بسیاری که برای همکاری مجدد با این گلزن 29 ساله داشته اما به دلایل محدودیت‌های مالی قادر به جذب این بازیکن نیستند.

در این ارتباط «یورگ اشماتکه»،‌ مدیر ورزشی کلنی‌ها اظهار داشت: آرسنال گفته در صورت واگذاری لوکاس پودولوسکی، دست کم 5 میلیون یورو طلب می‌کند. کلن نه چنین رقمی را در زمستان می‌تواند بپردازد و نه قادر است حقوق سنگین ماهیانه را بدهد.

ورنر اشپینر، رئیس باشگاه کلن نیز عنوان می‌کند: در سال 2009 که می‌خواستیم پودولوسکی را به خدمت بگیریم، با کمک اسپانسر انتقالش را میسر کردیم اما اکنون چنین برنامه‌ای نداریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر