بازدید 28414
۷

دستگیری یکی از مدیران ارشد شهرداری تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران از شهرداری خواست درباره خبر دستگیری یکی از مدیران خود به شورای شهر توضیح دهد.
کد خبر: ۴۵۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲ 18 November 2014
عضو شورای اسلامی شهر تهران از شهرداری خواست درباره خبر دستگیری یکی از مدیران خود به شورای شهر توضیح دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد حکیمی‌پور در جلسه علنی امروز شورا با اشاره به انتشار خبری مبنی بر بازداشت و دستگیری یکی از مدیران شهرداری تهران در رسانه‌ها در چند روز گذشته خطاب به رئیس شورا گفت: ظاهرا خود شما از این موضوع اطلاعی نداشتید و لازم است شهرداری در این زمینه به شورای شهر توضیح دهد.

حکیمی پور افزود: به عنوان امین مردم می خواهیم بدانیم چه اتفاقاتی در شهرداری رخ می‌دهد. حداقل در جلسه غیرعلنی در این باره به ما توضیح دهند.

وی ادامه داد: باید بدانیم این خبر صحت دارد یا خیر و اگر این طور بوده علت آن چه بوده است.

در ادامه محمود صلاحی معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری تهران در اواسط جلسه به سراغ حکیمی پور رفت و با وی گفت‌وگو کرد که حکیمی پور پس از آن از رئیس شورا خواست از صلاحی دعوت کند تا این توضیحات در مورد موضوع بازداشت را به صورت رسمی بیان کند تا شائبه ای در این خصوص ایجاد نشود.

توضیحات معاون قالیباف درباره یک تذکر

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری و شهرداری تهران درباره مدیر بازداشت‌شده شهرداری گفت: مشکل این فرد شخصی بود و هیچ ارتباطی به مسئولیت وی در شهرداری نداشته است.

به گزارش فارس، محمود صلاحی در جلسه علنی امروز شورا پس از تذکر احمد حکیمی‌پور درباره بازداشت یکی از مدیران شهرداری گفت: ما 50 تا 60 هزار کارمند و تعداد زیادی مدیر داریم که شاید در زندگی فردی هریک از آنان اتفاقی بیفتد که منجر به احضار، بازداشت یا دستگیری آنان شود.

وی ادامه داد: احضار یکی از مدیران شهرداری به مراجع قضایی هیچ ارتباطی با مسائل کاری وی در شهرداری نداشته و کاملاً شخصی است و از آنجا که پرونده این فرد هم‌چنان در مرحله سؤال و جواب است، ما ترجیح می‌دهیم در این زمینه چیزی نگوییم و منتظر تصمیم مرجع قضایی در باره وی بمانیم.

در ادامه رئیس شورای شهر خطاب به اعضای شورا گفت: مسائلی را که شایعه است یا اطلاع دقیقی درباره آنها نداریم نمی‌توانیم در صحن شورا مطرح کنیم، این موضوع نیز بهتر بود توسط حکیمی‌پور مطرح نمی‌شد، همانطور که بهتر بود مختاباد درباره موضوعی که از آن بی‌اطلاع بود صحبت نمی‌کرد.

مهدی چمران ادامه داد: از مختاباد خواستیم اسناد مربوط به مسائلی را که در صحن شورا مطرح کرد برای پیگیری به ما بدهد، اما بدون سند نمی‌توانیم چیزی بگوییم، چون شورا تریبون عمومی است و رسانه‌ها و دیگران به ما استناد می‌کنند.

وی در پایان از اعضاء خواست قبل از اینکه از موضوعی مطمئن شوند آن را به عنوان تذکر یا سؤال در شورا مطرح نکنند زیرا برای خودشان مشکل‌آفرین می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۷
دیگه حتی 137 هم دیگه برای حرف ما تره خورد نمیکنه ...
احسنت به این عضو برجسته شورا .
خیلی جالب است ، یک نفر یک مشکل شخصی دارد که ممکن است مقصر باشد تا نباشد. آنوقت به مدد رسانه ها و فضای مجازی و بی پروا مطرح کردن آن در تریبونها و صحنهای علنی مسئله از حد شخص فراتر میرود و به جامعه کشیده میشود.!! ما داریم به کجا میرویم ، پس آبروی انسانها چه میشود ؟ حقوق شهروندی که پایمال میشود چه؟ توصیه پیامبر و امامان به پوشاندن عیوب مردم چه؟ اینها عواقب دارد
سفسطه: مدیر ارشد بازداشت شده ولی می گویند ما شصت هزار کارمند داریم! افتضاح: در جلسه غیرعلنی بگویید علت چه بوده تا با هم کنار بیاییم! بله مردم که نباید باخبر شوند!
احتمالا اقا چک برگشتی داشتن که مشکلشون شخصی بوده؟
امان از این شهرداری.. آقا هیچ کی تو شهرداری اهل هیچی نیس همه نماز شب خونن..!!!
آره بهتر است مطرح نشود چون اینگونه بحثها ممکن است باعث روشن شدن خیلی از مسائل پشت پرده شود پس هرچقدر سانسور بیشتر شود به نفع همه است!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس