بازدید 3150

قنبرزاده :ساختمان باشگاه به‌نام پرسپولیس نیست

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: ساختمان باشگاه به نام پرسپولیس نیست اما تا جایی که من می‌دانم این ساختمان را دادکان به باشگاه داده است.
کد خبر: ۴۵۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲ 17 November 2014
سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: ساختمان باشگاه به نام پرسپولیس نیست اما تا جایی که من می‌دانم این ساختمان را دادکان به باشگاه داده است.

مهدی خواجه‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اظهارات منصور قنبرزاده عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال که گفته بود ساختمان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال متعلق به فدراسیون فوتبال است و این دو باشگاه برای سکونت در این ساختمان‌ها باید به هیأت فوتبال استان تهران کرایه پرداخت کند، گفت: طبق اسناد ساختمان باشگاه پرسپولیس به نام باشگاه نیست اما گویا سال‌ها پیش این ساختمان خریداری شده و به باشگاه پرسپولیس اهداء شده اما نمی‌دانم قنبرزاده بر اساس چه مستنداتی این حرف را مطرح کرده است.

وی ادامه داد: من نمی‌دانم سند ساختمان به نام کیست اما می‌دانم که سند به نام باشگاه پرسپولیس نخورده و از زمان محمد دادکان که رئیس فدراسیون فوتبال این ساختمان به باشگاه پرسپولیس اهداء شده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پایان درباره اینکه آنها چقدر باید اجاره بهای ساختمان باشگاه را بدهند، اظهار داشت: این مسائل بحث‌های بعدی است و باید اجازه دهید که در ابتدا این مسئله به صورت رسمی به باشگاه اعلام شود و سپس درباره این موارد صحبت می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل