بازدید 4293

ریودوژانیرو میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال شد

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) برزیل را به عنوان میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال انتخاب کرد.
کد خبر: ۴۵۰۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰ 17 November 2014
 فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) برزیل را به عنوان میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال انتخاب کرد.


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سطح اول لیگ جهانی والیبال 2015 با حضور 8 تیم در 2 گروه از هشتم خرداد سال 1394 آغاز می‌شود و دور مقدماتی آن تا 14 تیر پیگیری خواهد شد.

تیم‌های ایتالیا، برزیل، صربستان و استرالیا در گروه یک این رقابت‌ها و تیم‌های روسیه، آمریکا، لهستان و ایران در گروه دوم دور مقدماتی لیگ جهانی سال 2015 با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

بر اساس فرمول اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی والیبال از هر گروه 2 تیم برتر (4 تیم) به مرحله نهایی صعود خواهند کرد که مسابقات خود را دراین مرحله را از 24 تیر ماه به مدت 5 روز در برزیل پیگیری خواهند کرد. با توجه به اینکه تیم ملی برزیل میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی سال 2015 در گروه اول دور مقدماتی قرار دارد، بنابر این از گروه اول، 3 تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد و تیم‌های شرکت کننده در این گروه اقبال بیشتری برای حضور در مرحله نهایی خواهند داشت.

در گروه دو از بین 4 تیم ایران، روسیه (پر افتخارترین تیم جهان)، آمریکا (قهرمان لیگ جهانی 2014) و لهستان (قهرمان رقابت‌های جهانی 2014) تنها 2 تیم برتر جواز حضور در مرحله نهایی لیگ جهانی را دارند.

مرحله نهایی لیگ جهانی با حضور 6 تیم شامل 3 تیم اول گروه اول (2 تیم برتر و میزبان مرحله نهایی)، 2 تیم اول گروه دوم و تیم قهرمان سطح 2 برگزار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل