بازدید 11378
۱

پاسخ ایرانسل به مخاطب تابناک

کد خبر: ۴۴۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹ 16 November 2014
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست  به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
سلام علیکم
ضمن آرزوی توفیق ، اینجانب مدتی است از سامانه شارژ شگفت انگیز آن شرکت استفاده میکنم . هم اکنون مبلغ شارز شگفت انگیز موجود در تاریخ 93/06/24 ساعت 12:48 خط موبایل اینجانب 40291 ریال می باشد . حدود سه روز است که مبلغ همین است و علی رغم شارژهای مجدد از این مبلغ کسر نشده است اما بعد از پایان شارژاصلی با پیام عدم داشتن شارژ کافی مواجه می باشم که البته برای همه ی تماسهای داخل و خارج شبکه این مشکل موجود می باشد.
با عنایت به موارد پیشگفت ، همچنین اهمیت ادراک عمومی در خصوص نحوه ارائه خدمات آن شرکت محترم ، مستدعی است پیگیری اقدام لازم جهت رفع مشکل بوجود آمده مبذول فرمایید.
یاداوری میشود در تاریخ93/06/24 ایمیل با همین محتوا برای ایرانسل به آدرس cs@mtnirancell.ir فرستاده شد که متاسفانه طبق معمول رسیدگی به درخواست های مشترکین جایگاهی در آن شرکت ندارد.

پاسخ:
باسلام واحترام
پیرو نامه شماره 113/232درخصوص موضوع مطرح شده از سوی مخاطب محترم،احتراما به اطلاع می رساند:
طبق بررسی های انجام شده درتاریخ93/06/24،این مشترک محترم درحساب سیم کارت خود تنها مبلغ 40291ریال اعتبار هدیه شارژ شگفت انگیز به عنوان موجودی داشته اند.
باتوجه به اینکه این مشترک محترم در آن زمان از خدمات طرح جزیره هوشمند ایرانسل استفاده می کردندوهمانطور که درآگهی ها،اطلاعیه ها وسایت رسمی ایرانسل نیز به کلیه مشترکین سیم کارتهای اعتباری ایرانسل اطلاع رسانی گردیده است.(درصورت استفاده از سرویس جزیره هوشمند ایرانسل امکان استفاده از اعتبار هدیه ویا طرح های تخفیفی همزمان دیگر در تماس های ایرانسلی وجود ندارد)لذا امکان استفاده از اعتبار هدیه فوق،همزمان با طرح تخفیفی جزیره هوشمند برای ایشان مقدور نبوده است ودرهنگام تماس،مشترک محترم پیام عدم اعتبار کافی را نیز دریافت نموده اند.اعتبار هدیه شگفت انگیز برای این دسته از مشترکین جهت ارسال پیامک ویا اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد.
شایان ذکر است که توضیحات فوق،پیشتر از طریق پست الکترونیک هم به حضور این مشترک محترم ارسال شده است.

روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
سلام من می خواستم بگم که آنتن منطقه ی ما رو یه توری کنید که تی ری جی بشه یا فر جی هرچی هم درخواست بخواهین از مردم دیگه می گم تابدن ممنون از شما
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی