بازدید 3430

وضعیت طلب ساموئل از زبان مدیر برنامه‌هایش

جی‌لوید ساموئل نزدیک به 70 درصد از قرارداد فصل گذشته‌اش را از باشگاه استقلال طلب دارد.
کد خبر: ۴۴۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴ 15 November 2014
مدیر برنامه‌های جی‌لوید ساموئل در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت این بازیکن و مطالباتش از باشگاه استقلال اظهار کرد: در حال حاضر حدود 70 درصد از رقم قراردادمان را از باشگاه استقلال طلب داریم و تنها حدود 30 درصد از مطالبات‌مان را دریافت کرده‌ایم. تاکنون یک بار هم با مدیریت باشگاه استقلال جلسه گذاشته‌ایم تا این مشکل حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل شکایت ساموئل احتمال کسر امتیاز از باشگاه استقلال وجود دارد، بیان کرد: همانطور که می‌دانید به دلیل بی‌توجهی باشگاه استقلال به درخواست‌ها و نامه‌های ما جهت دریافت مطالبات‌مان به فیفا شکایت کردیم و با پیگیری صورت گرفته، فعلا فیفا از باشگاه استقلال درخواست کرده تا توضیحاتش را ارائه دهد. اگر جلسات ما با باشگاه استقلال به نتیجه رسید و به توافقی رسیدیم که ان‌شاءالله هم می‌رسیم که مسئله حل می‌شود وگرنه که شکایت ما پابرجاست و استقلال در صورتی که مدارکش را ارائه ندهد و نتواند دلیل برای فیفا بیاورد، کسر امتیاز هم می‌تواند صورت بگیرد؛ هر چند که کسر امتیاز الان انجام نمی‌شود.

مدیر برنامه‌های ساموئل در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که قرار بود درآمد AFC استقلال به ساموئل داده شود و این اتفاق صورت نگرفته است، گفت: روال کار این است که مثلا باشگاه استقلال به AFC نامه می‌نویسد و می‌گوید سهم درآمدیش را به حساب فلان بازیکن بریزد یا به حساب خود این باشگاه پول منتقل شود. تا جایی که من می‌دانم قرار بود که پول درآمدی باشگاه استقلال از AFC در سال گذشته به ما داده شود که این اتفاق نیفتاده است و این که چرا این اتفاق رخ نداده است را نمی‌دانم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی