بازدید 2895

یاری: به عنوان سرمربی دوست داشتم به جام جهانی برویم

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: فدراسیون قول داده برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا با برگزاری تورنمنت‌هایی با کشورهای خارجی از ما حمایت کند.
کد خبر: ۴۴۹۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۲ 15 November 2014
به گزارش خبرگزاری فارس، شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران بعد از تساوی مقابل روسیه در دیداری دوستانه گفت: ما تیم جوانی داریم. من بعد از 12 سال به گلری که متولد سال 1375 است اعتماد کردم و به او بازی دادم. او حتی خودش هم انتظار نداشت در این مسابقات بازی کند. خیلی از بازیکنان ما برای اولین بار است که با یک کشور خارجی مسابقه می‌دهند.

وی در پاسخ به این سوال که اما تعدادی از بازیکنان شما همان بازیکنان سال‌های گذشته هستند، اظهار داشت: اما ما ترکیب اصلی را نداشتیم. بازیکنانی مانند اردلان و کریمی در بازی نبودند. اما ایران پتانسیل بالایی دارد. قبلی‌ها هم خوب بودند به بازیکنان الان هم می‌شود اعتماد کرد.

سرمربی تیم فوتسال ایران درباره برگزاری تورنمنت‌هایی برای آمادگی ایران برای جام ملت‌های‌ آسیا عنوان کرد: فدراسیون این قول را به ما داده تا برای جام ملت‌های آسیا با قدرت ظاهر شویم.ما یک تورنمنت داخلی با حضور سه کشور در ایران برگزار می‌کنیم با اسپانیا و تایلند هم دیدار دوستانه خواهیم داشت.

یاری با ابراز ناراحتی از عدم حضور ایران در جام جهانی تصریح کرد: به عنوان سرمربی دوست داشتم در جام جهانی برویم. این بازی‌ها می توانست تجربه خوبی برای ما در جام ملت‌های اسیا باشد. حضور تیم‌هایی مانند برزیل، روسیه، اسپانیا و مجارستان کمک زیادی می‌کرد تا با اعتماد به نفس در جام ملت‌ها شرکت کنیم.

همچنین فریده شجاعی نایب رئیس بانوان با اشاره به بازی خوب ملی‌پوشان کشورمان اظهار داشت: از بچه‌ها راضی هستم. فکر می‌کردم بعد از مدت‌ها که تمرین نبود بازی خوبی نداشته باشند اما خوب ظاهر شدند و در حد انتظار بودند. امیدوارم فردا پیروز شوند.

وی افزود: خوشحالیم این فرصت‌ها پیش می‌آید و ما می‌توانیم خودمان را محک بزنیم. ایران ترکیب جدیدی دارد و ما در این مسابقه دروازه‌بان 18 ساله‌ای داشتیم که اولین میدانش را تجربه می‌کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل