بازدید 2718

سلیمی: وزارت ورزش هیچ حمایتی از وزنه‌برداران نکرد

وزنه‌بردار فوق سنگین کشورمان گفت: مظلوم‌ترین تیم راهی مسابقات جهانی شده و هیچ حمایتی از سوی وزارت ورزش از ما به عمل نیاورده است.
کد خبر: ۴۴۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳ 15 November 2014
بهداد سلیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه فردا (یکشنبه) باید در مسابقات جهانی روی تخته برود، اظهار داشت: مشکل آسیب‌دیدگی ندارم و تنها مشکل این است که بعد از مسابقه سنگین در بازی‌های آسیایی باید در یک پیکار دیگر روی تخته بروم.

وی افزود: بعد از سفر به کره‌جنوبی، ریکاوری کردم و سپس در لیگ حاضر شدم که حضور در لیگ لطمه زیادی به من زد.

دارنده مدال طلای جهان و المپیک در پاسخ به این سؤال که آیا با وجود توقعات بالای مردم کار برایت سخت‌تر نخواهد شد، عنوان کرد: تمام تلاشم را خواهم کرد ولی این انتظاری است که مردم دارند. مردم نظر لطفشان است که برای من مدال کنار گذاشته‌اند اما چیزی که هست باید انتظارات به جا باشد و توقعات ورزشکار را نیز باید برآورده کرد. متاسفانه بعد از بازی‌های آسیایی همه چیز رها شد و مظلوم‌ترین تیم وزنه‌برداری راهی مسابقات جهانی شده و هیچ حمایتی از سوی وزارت ورزش نشد.

سلیمی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه بر نظر می‌رسد اختلاف نظر بین مسئولان وزارت با رئیس فدراسیون دلیل بی توجهی به ملی‌‌پوشان وزنه‌برداری است، خاطرنشان کرد: اگر بحث سیاسی‌بازی است و سیاست، پشت‌پرده این کار است نباید به ورزشکار مربوط شود و آن را به ما ربط نمی‌دادند. اگر مشکل سیاسی باشد نباید روحیه ما خراب می‌شد و این مسائل را بین خودشان حل می‌کردند.

وی در ارتباط با رقبای خود در مسابقات جهانی گفت: کار من خیلی سخت است و 2 وزنه‌بردار روس که راهی آلماتی شده‌اند رکوردهای خوبی دارند و با استراتژی و برنامه خاص خواهند آمد. با وجود این تلاش می‌کنم و هر کشور و ورزشکاری که زحمت بیشتری بکشد روی سکو خواهد رفت.

قوی‌ترین مرد جهان ادامه داد: برخورد با قهرمانان برای ما متفاوت است و همه کشورها برای قهرمانان خود ارزش قائل می‌شوند و حتی خدمات ویژه به آنها می‌دهند اما در ایران هیچ توقعی برآورده نشده و توقع بالایی دارند.

سلیمی در خصوص اینکه آیا نبود یک وزنه‌بردار ایرانی در سنگین وزن در کنارت در آلماتی برایت سخت نیست، تصریح کرد: مشکل که نیست اما سجاد انوشیرانی و بهادر مولایی در مسابقات کار خودشان را می‌کنند و هرکسی برای خودش می‌جنگد. دوست داشتم بهادر و سجاد کنار من بودند تا 2 سکو برای ایران باشد اما تلاش می‌کنم جای خالی آنها پر شود و بهترین نتیجه را بدست آورم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار